Hvor gammel var du, da du havde sex 1. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2009

ChatH

Jeg var næsten 17 med min daværende kæreste som jeg var sammen med i næsten 2 år vi er dog stadig Rigtig gode venner - da det er en af min mands bedste venner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2009

Diana...

1 måned før jeg fylde 17. med min mands bedste ven 

Anmeld

3. september 2009

KarinaIda

Jeg var 15½ da jeg havde sex med min eks dengang... Havde kendte hinanden i mange år i forvejen da vi spille musik sammen, og vi havde kommet sammen i lidt over et år inden vi havde sex... Vi var sammen i 4½ år i det hele....

Anmeld

3. september 2009

Moar'en

Jeg var 16 og det var med min daværende kæreste som jeg havde været sammen med i ca. ½ år, vi var sammen yderlig 1 år efter.

Anmeld

3. september 2009

Slettet

Jeg var 14 år og han var mig første kærlighed

Anmeld

3. september 2009

oo

jeg var 18 år da jeg havde sex for første gang af egen fri vilje, og det var med min første rigtige kæreste - den eneste kæreste/sexpartner jeg har haft udover Søren.

Anmeld

3. september 2009

FrkT

Jeg var 16 (men fyldte 17 kort tid efter). Og jeg var faktisk nummer 2, i en stor pigeflok på mindst 15 andre piger, som gjorde det. Så vi var vist alle lidt sent på den gennemsnitsaldermæssigt.

Havde altid sagt at den første gang IKKE skulle være i en brandert, og at det skulle være med en jeg elskede og ihhh og åhhh så romantisk!
I stedet endte jeg med at gøre det til en privat fest, hvor vi var nogle stykker som sov om natten. På en madras som lå lige op af den sofa min veninde lå og sov på (og hendes fyr - som hørte det HELE, hvilket han informerede os om dagen efter ).

Anmeld

3. september 2009

Janep

jeg var 13 og det var og med min første kæreste.

forholdet var ikk noget særligt og vi var kun sammen i et par uger mener jeg

Anmeld

3. september 2009

4xGreve

jeg var 15 og det var helt forkert, det gjorde ond, jeg kunne næsten ikke gå bagefter og han var ligeglad bagefter mm. og hans p.. var alt for stor til en førstegangs oplevelse...

Men gjord er gjord og jeg fortryder ikke, det re en oplevelse der er sjov at se tilbage på, men det var ikke sjovt dengang... Puha hvor man lære af sine fejl...

Syntes måske heller ikke den første gang er så betydningsfuld det er først når man får den der rigtige følelse af at det her er rigtigt og det her er ham at den går hen og bliver betydningfuld og sådan havde jeg det med min mand og han kan stadig give mig dne følelse og det føles nærmest som min første gang hehe...

Ved ikke om det gav mening??

Anmeld

3. september 2009

Lone Jakobsen

MetteT skriver:

Av.. Jeg føler mig da helt ved siden af.. Hvor er i gode altså, at i gjorde det med en kæreste første gang...
Jeg var lige blevet 16 og dum som jeg var syns jeg det var pinligt at komme på efterskole som jomfru.. Så jeg hapsede lige en fra klassen til en skt. hans fest..

Knus Mette
-mor, spring over dette indlæg.. Griner..

jamen bare rolig... mit var heller ikke med en kæreste.
jeg stod foran en flytning og så var der lige en sød ex der tilbød at "ordne" det for mig så jeg ikke sku flytte som jomfru
mener jeg var 16

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.