Sød og sjov udtale af ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Mor til to-vb

Min mand er halvt tysk og min datter er vildt optaget af det tyske sprog, som hun ikke har fået ind med modermælken. En dag sagde hun: Jeg vil ha vand. Mor: Det forstår jeg ikke. (jeg vil gerne have at hun siger 'Be om'. Jeg vil ha vand. Det forstår jeg ikke. ... Jeg vil ha wasser! En anden god: 'Du skal lige sætte din tallerken hen til vasken.' -Naf. -??? -Naf, det betyder at man ikke vil. -Nåh? -Vas, det betyder at man godt vil. -Ok. Hvad siger du så nu? -Nas. For jeg ville ikke før, men nu vil jeg godt. Og så ser vi en del Askepot, hvor Hofmarskallen er kommet til at hedde HofRAmaskallen (måske har hun set for meget Ramasjang)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Riwe-vb

:laugh: :laugh: :laugh: Griner så tårerne triller! Og glæder mig til tøsen siger mere end mamama (mad, vand,??) hej, hov og mememe (giv mig...), Ej (Nej). Det er er da den bedste kilde til latter - håber jeg får skrevet nogle guldkorn ned med tiden.

Anmeld

9. april 2010

MAMMARAZZI-vb

Da vi sad og spiste, kørte tv'et stadig inde ved siden af.. Nyhederne omtalte drabet i Sandholmlejren i går. Lidt inde i indslaget siger de .....'efter et BANALT skænderi i kantinen' - hvorefter min datter på 8 begyndte at grine (hun havde ikke hørt det første). Jeg spørger hvad det er hun griner af, hvortil hun svarer 'et BANAN skænderi'. Jeg fortæller hende, at de havde sagt banalt, og forklarer hende hvad det betyder - hvortil hun svarer 'jamen det var altså i en kantine'.

Anmeld

9. april 2010

ma08-vb

Min nevø på dengang 11 år havde jo lært lidt engelsk i skolen, men men men.. På minigolfbanen lavede han efter eget udsagn et 'holy one' ;)

Anmeld

9. april 2010

Charlotte d. 17.-vb

Da vores mindste lige var begyndt i børnehave, skulle de til fødselsdag hjemme hos en pige fra stuen. Jeg spirgte ham bagefter, om de var gået hen til hende. 'Nej, vi kørte med Kiksan', svarede han. 'Kiksan? Hvem er det?', spurgte jeg. 'Han har en stor bil', lød svaret. - De var selvfølgelig kørt med en - stor - taxa.

Anmeld

9. april 2010

Signe1704-vb

ma08 skrev:
Min nevø på dengang 11 år havde jo lært lidt engelsk i skolen, men men men.. På minigolfbanen lavede han efter eget udsagn et 'holy one' ;)
Minder mig om min søn der havde hørt nogle der snakkede om et bluejob (blowjob)

Anmeld

10. april 2010

ma08-vb

Signe1704 skrev:
ma08 skrev:
Minder mig om min søn der havde hørt nogle der snakkede om et bluejob (blowjob)
Ha ha, så foretrækker jeg at skulle forklare 'holy one' :lol:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.