Yurie skriver:
Så sig til dem næste gang, hvis vi er sarte, jamen værsgo, så kan du have børnene til i morgen.
Børn er forskellige og reagere forskelligt.
Hvis det er sådan hver gang, så ville jeg nok blive hjemme, ja børnene kan ikke gøre for det, men man skal jo også som forælder se, om det er godt for børnene, det synes din mand ikke.
Men de skal jo heller ikke løbe rundt og larme om aftenen, hvad med noget legetøj eller noget de kan underholde sig selv med, efter de har spist og til i skal af sted igen?
Jeg er os enig i min mands mening, men tænker lidt at de jo kan sove til middag, eller at vi bare kører hen til bedsteforældrene før tid, og er der et par timer.
Det der er ved det er, at når klokken bliver 19 20 stykker, så trækker manden stikket, og så bliver han altså bare træt, sur og besværlig.
Og det påvirker os børnene. legetøj er så det andet problem
børnene må ikke larme med deres legetøj (forstå mig ret)
Altså de må ikke have legetøj som fx siger lyde, eller hvis to biler rammer hinanden, madting larmer hvis man rører i en gryde osv.
Når vi er ude vil folk ikke have børnene larmer med legetøj, folk forventer bogstaveligt at børnene sider ved bordet med De voksne hele tiden og ikke siger noget
Anmeld