har brug for mening om fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Hvor er jeg bare glad for at læse dit indlæg (er os glad for alle de andres)

Men det sidste du skriver, med at børn er forskellige, og voksne er os forskellige, den vil jeg huske til en anden gang. 

Når men det hele endte ud med at jeg måtte melde afbud 15 minutter før vi skulle være der. 

Det var fint nok for mig at melde afbud, men absolut ikke fint for mig og skulle Gøre det 15 minutter før vi skulle være der

Og se nu bare kl er 20.12 nu, og vores børn er først på vej i seng nu!!!!!! 

Så jeg forstår ikke manden, at vi ikke kunne ha taget til fødselsdag når børnene alligevel var længe oppe i dag. 

Den store på fire havde tegnet og pyntet fødselsdags kort til morfaren, og begge børn blev kede af at vi ikke skulle til fødselsdag alligevel. 

Men faren blev glad, to børn blev kede af det og moren her en smule vred over farens evige ballade

På mg lyder dine andre indlæg klart som om du både forstår og er enig med din mand, men at det som gør dey svært for dig (ikke er egoistiske grunde) men simpelhen fordi du er en lus mellem to negle og dine forældre gang på gang går over grænsen og ikke forstår hvordan det er med små børn, og måske det skuffer dig lidt at de ikke er mere all in for deres børnebørn.

Jeg tænker også at det er lidt mærkeligt de ikke kan gå lidt på kompromis i forhold til børnevenlige tidspunkter. Det gør vores forældre og hvis ikke, jamen så kommer bi ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2015

ErDetSnartNU

Jeg vil så sige, at jeg ikke kan forstå, hvorfor det er vigtigere for bedsteforældrene at holde fast i "kl 19 til boller og kakao" end det er at gøre det hele en smule lettere for jer. Hvorfor ikke "kl 17 til hygge og aftensmad?" så der ikke rykker rundt på børnenes rytmer? Det er ikke fordi jeg på nogen måde er evig foretaler for at småbørnsfamilierne skal have specielle vilkår, men når det nu er ved mormor og morfar og vi snakker en tidsforskydning på 2 timer, så synes jeg det er mærkeligt, at de ikke selv foreslår det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.