Vik skriver:
Jeg er meget hård når det gælder kh. I mine øjne burde den ikke være højre end su og ikke andre former for hjælp/støtte. ( folk med alvorlig sygdom burde ha andet ydelse som skal være højre og stress/depression er ikke en af alvorlige diagnoser!!)
hvorfor skal man altid snakke om hvad og hvordan staten skal støtte og hjælpe os?? Statskasse bliver ikke fyld op af en magisk fe, men af dem med job/ dem som er i gang med uddanelse ( fremtid). Ja, børn skal ha det godt! Men hvis man er på kh og vælge at ha et barn mere, så må man tænke på om man har råd og ikke regne med ekstra støtte, fripladser osv.
Hvis en dag det sker for mig ville jeg kæmpe for mig selv og min familie og ikke forvente at nogen kommer og hjælper mig
jeg er så en af dem der lider af depression og stress
og det med at kæmpe det har jeg gjort hele mit liv både som barn, ung og voksen og efter jeg var omkring de 26 gik jeg ned, fordi at jo mere jeg kæmpede jo være blev det psykisk. jeg vælger at bruge alle mine kræfter for mine børn og i sær for at kæmpe for min letter mental retaderet søn, og for at min datter skal byde den sociale arv, da det ikke lykkes for mig 
jeg vil aldrig komme ud at arbejde fuldtid pga det psykiske.
systemet svigtede da jeg var barn.
og ja jeg ved godt at der sidder mange rundt om i danmark som tænker at jeg er dovn og burde tage mig sammen, men jeg ved heldigvis det ikke passer og det ved alle jeg kender og psykiater og psykiaterput osv. som kender mig og min familie og ved hvad jeg har været i gennem.
Anmeld