Han vil dyppe !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2015

Moster Lagkage

modesty skriver:

Det vil sige at I skal bruge kondom indtil du går i overgangsalderen? Det kan jeg sgu godt forstå han ikke gider, det gad jeg virkelig heller ikke.

Hvad med pessar?

Jeg forstår ikke helt hvorfor du ikke kan tage p-piller? Man kan da sagtens tage helt almindelige p-piller selvom man er over 35?

Men han kan vel også bare blive steriliseret hvis han ikke er til kondom. Jeg havde også mange problemer med prævention, og intet fungerede efter jeg fik børn. Så manden blev steriliseret, det er trods alt noget mindre indgreb ved mænd, og så er det jo gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Moster Lagkage skriver:

Men han kan vel også bare blive steriliseret hvis han ikke er til kondom. Jeg havde også mange problemer med prævention, og intet fungerede efter jeg fik børn. Så manden blev steriliseret, det er trods alt noget mindre indgreb ved mænd, og så er det jo gratis

Det er også gratis for kvinder

Anmeld

14. januar 2015

Moster Lagkage

Mom skriver:

Det er også gratis for kvinder

Selvfølgelig. Det var indgrebet der var mindre ved mænd.

Anmeld

14. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Moster Lagkage skriver:

Selvfølgelig. Det var indgrebet der var mindre ved mænd.

Men hvis han nu ikke vil?

Anmeld

14. januar 2015

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Han er bange for at blive mindre mand.

Jeg synes tit, at vi kvinder skal være friske og "tage en for holdet", når vi er gravide, når vi menstruerer osv. Vi føder børnene, ammer dem og står op om natten.

Så er det vist ikke værre, når nu manden har fået 3 børn.  Men ok jeg er selv bange for at blive skåret i og må jo undersøge det der pessar.

Anmeld

14. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Han er bange for at blive mindre mand.

Jeg synes tit, at vi kvinder skal være friske og "tage en for holdet", når vi er gravide, når vi menstruerer osv. Vi føder børnene, ammer dem og står op om natten.

Så er det vist ikke værre, når nu manden har fået 3 børn.  Men ok jeg er selv bange for at blive skåret i og må jo undersøge det der pessar.

Jeg syntes ikke vi kvinder kan sige vi tager en for holdet, når vi er gravide, føder, ammer og har mens... For hvilket hold er det lige? Nåh det hold hvor den anden medspiller ikke KAN de ting...

Hvis han ikke vil, så vil han ikke .. Hans krop hans valg (som man kvinder ynder at sige med omvendt fortegn)

Anmeld

14. januar 2015

nielsen80

Må indrømme at jeg også synes det er fejt, at han nægter at blive steriliseret uden at komme med et reelt alternativ. 

Man er da nødt til som par at finde den løsning, som fungerer...som et fælles ansvar. At han vitterligt tror at dryppe er sikkert, og han vil udsætte sin kæreste for en abort, fordi han ikke vil sætte sig ind i emnet,vidner for mig om total ansvarsfralæggelse. HAN VIL IKKE bruge kondom, HAN VIL IKKE Steriliseret, så må han jo altså komme ind i kampen, og læse op på prævention og SAMMEN med sin kæreste(moren til hans tre børn)finde den løsning som fungerer som den bedste for dem.

Synes klart I er nødt til at have en snak, evt vis ham de artikler m.m. du kan finde om at dypning ikke fungerer. Tag ham med til lægen eller lign, hvis han ikke vil høre. Få nogle muligheder listet op af din læge evt inkl fordele og ulemper, og find så den mulighed, som I begge kan blive enige om.

Anmeld

14. januar 2015

Moster Lagkage

Mom skriver:

Så er det vel også fair at hun ikke vil, og også at hun ikke vil/kan tage p-piller, eller spiral eller lig

Anmeld

14. januar 2015

Anonym trådstarter

Jeg syntes ikke vi kvinder kan sige vi tager en for holdet, når vi er gravide, føder, ammer og har mens... For hvilket hold er det lige? Nåh det hold hvor den anden medspiller ikke KAN de ting...

Hvis han ikke vil, så vil han ikke .. Hans krop hans valg (som man kvinder ynder at sige med omvendt fortegn)

Jeg mente rent seksuelt "tage en for holdet" oveni... (selvom man ikke har lyst pga overvælende træthed/kvalme osv)

Anmeld

14. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Jeg mente rent seksuelt "tage en for holdet" oveni... (selvom man ikke har lyst pga overvælende træthed/kvalme osv)

Skal lige høre om jeg læser dit indlæg korrekt - mener du at du har sex selvom du ik har lyst?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.