Han vil dyppe !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.543 visninger
60 svar
55 synes godt om
14. januar 2015

Anonym trådstarter

Synes at det er lidt pinligt det her og også ganske idiotisk, men min mand - vi har 3 børn - mener, at jeg er tåbelig, fordi jeg ikke vil lade ham "dyppe" den. Vi bruger kun kondom og vi skal ikke have flere børn. Jeg ammer, så min mens er som vinden blæser og jeg er bange for at blive gravid (kan ikke få mig selv til at få en abort puha)

Andre, der har sådan en idiotisk mand som min? Altså han vil ikke steriliseres og jeg vil ikke steriliseres. Jeg synes, at jeg har gjort mit i forholdet med 3 børn og spiral (gik a h.. til), p-piller og p-ring og nu siger lægen, at det er farligt, når man er over 35 at få de produkter, som jeg fik førhen pga. blodprop fare. Og jeg vil ikke have 2. generationspiller, da jeg får mange problemer med hormonerne.

Nå men tilbage til emnet. Lader i manden "dyppe" - der er jo en risiko for graviditet i præsperm?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Nu er jeg steriliseret. Men hvis kondom er den eneste prævention, så giver det vel sig selv, ingen dypning

Anmeld

14. januar 2015

Sissel

Hvad i al verden er dypning?

Anmeld

14. januar 2015

FrkGranger

Sissel skriver:

Hvad i al verden er dypning?

Lader ham lige stikke den ind lidt uden kondom..

Anmeld

14. januar 2015

Bshizzle

Altså.. Hvis du er bange for at blive gravid igen, så vil jeg mene at "dyppe" er NO GO 

Der kan jo komme lidt præ-sæd ud under akten. 

Jeg brugte hverken P-piller eller anden form for prævention på et tidspunkt.. Havde masser af sex, men kæresten "stod af i Roskilde" / Trak sig ud inden han kom  

Og faktisk var jeg én af de heldige ik at blive gravid.. 

Men det er jo en chance at ta. 

Men.. Gør hvad DU føler for! Din krop dit valgt 

Anmeld

14. januar 2015

modesty

Synes at det er lidt pinligt det her og også ganske idiotisk, men min mand - vi har 3 børn - mener, at jeg er tåbelig, fordi jeg ikke vil lade ham "dyppe" den. Vi bruger kun kondom og vi skal ikke have flere børn. Jeg ammer, så min mens er som vinden blæser og jeg er bange for at blive gravid (kan ikke få mig selv til at få en abort puha)

Andre, der har sådan en idiotisk mand som min? Altså han vil ikke steriliseres og jeg vil ikke steriliseres. Jeg synes, at jeg har gjort mit i forholdet med 3 børn og spiral (gik a h.. til), p-piller og p-ring og nu siger lægen, at det er farligt, når man er over 35 at få de produkter, som jeg fik førhen pga. blodprop fare. Og jeg vil ikke have 2. generationspiller, da jeg får mange problemer med hormonerne.

Nå men tilbage til emnet. Lader i manden "dyppe" - der er jo en risiko for graviditet i præsperm?

Det vil sige at I skal bruge kondom indtil du går i overgangsalderen? Det kan jeg sgu godt forstå han ikke gider, det gad jeg virkelig heller ikke.

Hvad med pessar?

Jeg forstår ikke helt hvorfor du ikke kan tage p-piller? Man kan da sagtens tage helt almindelige p-piller selvom man er over 35?

Anmeld

14. januar 2015

lineog4

modesty skriver:

Det vil sige at I skal bruge kondom indtil du går i overgangsalderen? Det kan jeg sgu godt forstå han ikke gider, det gad jeg virkelig heller ikke.

Hvad med pessar?

Jeg forstår ikke helt hvorfor du ikke kan tage p-piller? Man kan da sagtens tage helt almindelige p-piller selvom man er over 35?

Min læge ville nu heller ikke udskrive almindelige p-piller, så er på minipiller (hvilket jeg ikke bryder mig om, men ja skal heller ikke bruge kondom resten af mit liv hvor jeg har mulighed for graviditet)

Anmeld

14. januar 2015

modesty

lineog4 skriver:

Min læge ville nu heller ikke udskrive almindelige p-piller, så er på minipiller (hvilket jeg ikke bryder mig om, men ja skal heller ikke bruge kondom resten af mit liv hvor jeg har mulighed for graviditet)

Nå okay - men så kan TS vel bruge minipiller? Jeg har ikke brugt p-piller siden jeg var 20, så er ikke så klog på området, men jeg har da flere veninder på min egen alder (35) som tager piller (men måske det er minipiller). 

Anmeld

14. januar 2015

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Har fået anbefalet en hormonspiral... Har flere veninder som er meget begejstret for den.... og man skulle ikke får øget blodpropper med den... Så den hopper jeg på her i hytten.... 

Anmeld

14. januar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg er 41 år og tager p-piller uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.