Her er der ingen problemer da manden er blevet steriliseret for 2 år siden til sommer..
Nu har jeg læst det meste af tråden igennem, og vil derfor svare bredt ud fra hvad jeg har læst.. Tror din mand bliver nødt til at undersøge tingene, da han ikke virker særlig oplyst 
Hvad angår prævention, kan jeg ikke give råd, jeg kun tager p-piller pga. smerter ved menstruation, det er eneste virkning de har. Jeg tåler heller ikke alle præventionsformer og andre virker ikke såsom p-piller. Min læge har aldrig nogensinde nævnt pessar!
Min mand blev som sagt steriliseret for to år siden, eller nærmere 1,5 år siden. Manden for en beroligende pille, noget tid før end at han møder ambulant til indgrebet, når indgrebet startes bliver der lagt en lokalbedøvelse, herefter får manden to snit i alt, en på hver side af pungen på i alt 2 cm, herefter får lægen ind og skære ca. 1 cm af hver sædleder og syr enderne og så sys snittet sammen.. Manden vil efterfølgende stadig opleve at få udløsning, den eneste forskel er bare at der efter en rum tid ikke findes sædceller deri.. Min mand gik på arbejde dagen efter, men var slet ikke klar og det tog ham små 14 dage at komme ovenpå indgrebet..
Nu nævner du selv TS at vi "tager en for holdet" og tænker umildbart at hvis det er dit syn på sagen, så forstår jeg godt din mand står på bagben.. Ja det er os der bliver gravide, os der bære barnet, os der ammer og os der langt hen af vejen har søvnløse nætter - men vi har selv valgt det! Ingen tvinger dig ej heller til at have sex uden lyst 
Anmeld