L-Mortil2 skriver:
Vi har 2 drenge Liam fra 24 nov 09 og Milan fra 02 marts 11, altså 16 mdr i mellem, meget lig hvad i kommer til at stå med.
Mit bedste råd er at tage en dag af gangen, beslut dig for det er en GOD ting også for den kommende storesøster, og "voks med opgaven" derefter som man siger :-)
Jeg kan fortælle at vores den ældste i de første 2 leve år aldrig sov mere end max en time af gangen, dag og nat, den yngste kom til og var syg (immunsystem og lunger) og han græd og græd 24/7 det første år og jeg kan nærmest tælle de raske dage på en hånd. Nu må du ikke tro jeg fortæller det for at skræmme dig, LANGT FRA , men jeg fortæller det for at bevidne om , at når det kræves kan kroppen yde 110% selv uden mad og hvile.
Mine er idag lige blevet 5 og Milan 4 til Marts, og når jeg kigger tilbage husker jeg det ikke som hårdt, jeg har mange billeder hvor jeg ammer den mindste i slyngen mens jeg leger med den største, billeder hvor vi sover 4 på række, billeder med en på armen og en på knæet fordybet i en god bog... Det er så hårdt som man gør det til...
logistisk tog det nok 5 min mere at komme ud af døren, økonomisk har der ikke været forskel ... Og drengene, ja der er ingen af dem der føler de har lidt et svigt, det er min klare holdning og vurdering . De har som så mange andre søskende dage hvor de elsker og dage hvor de hader hinanden, med stor overvægt i elsker hinanden!
De holder sammen når tingene er svære, hjælper hinanden og driller i flok.
hbis jeg fik muligheden for stadig at have begge men øge aldersforskellen ville jeg på ingen måde gøre det om!
Rigtig meget held og lykke!!!!