Jeg er bestemt ikke kattehader. Elsker dyr og har altid haft dyr. Dog indtil jeg fik min datter.
men selvom jeg elsker dyr, så er jeg møg træt af at der kommer katte rendende imin have.
f.eks har jeg lige kæmpet med en kat der konstant kom rendende og gik ind i min lejlighed hvis døren stod åben. Og den har godt nok fået vand. For gider sgu ikke have andres dyr i mit hjem med mindre jeg selv har inviteret dem.
men ligefrem at ligge rottegift ud er lige voldsomt nok synes jeg.
man kan ikke undgå katte render rundt, men jeg vil også brænde af hvis jeg f.eks kom ud til min barnevogn og der lå en kat i eller lign.
men ligeså meget hadere jeg de hundeejere der ikke kan samle hundens efterlandskaber op. Det pisser mig af. Jeg er selv opvokset med både hunde og katte men man må sgu lige forsøge sig med at holde styr på sine dyr. Ellers kan der være konsekvenser og det må man tage med sig selvom det er super hårdt.
jeg har selv mistet to katte. De kom aldrig hjem igen og har mistanken om at begge katte er blevet taget af hunde fra en anden bopæl. Selvom det gør møghamrende ondt så er det desværre hvadman kan komme ud for når de render frit ude.
Anmeld