Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
3 af mine har været fritløbere. De kom også altid hjem. Det var så luge indtil en af dem så ikke kom hjem alligevel. Han er stadig væk efter 1,5 år
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pigeeeeen skriver: Forkert igen. Har to katte og virkelig mange naboer. Lad vær med at antage ting.
Forkert igen. Har to katte og virkelig mange naboer. Lad vær med at antage ting.
Fritløbere er de ihvertfald.
Lenats31 skriver: Fritløbere er de ihvertfald.
Nej? De har aldrig været ude fra hjemmets fire vægge. Hvad er det du ikke tror på?
Jeg bor langt ude på landet. Og har hegnet hele herligheden ind. Men de kan sikkert godt komme ud alligevel. Skide være med det
Lenats31 skriver: Jeg bor langt ude på landet. Og har hegnet hele herligheden ind. Men de kan sikkert godt komme ud alligevel. Skide være med det
Udfra de billeder du har lagt ud ser det rimeligt sikkert ud. Tror ikke de kan komme fri. Er det norsk skovkat du har?
Pigeeeeen skriver: Udfra de billeder du har lagt ud ser det rimeligt sikkert ud. Tror ikke de kan komme fri. Er det norsk skovkat du har?
2 Maine Coon med stamtavle. 3 huskatte
Lenats31 skriver: 2 Maine Coon med stamtavle. 3 huskatte
Ok den grå kunne godt ligne norsk skovkat. Har selv 2 gamle maine coon drenge med stamtavle
Det var en spøg.
De har prøvet at komme ud men gør det ikke mere. De opsøger heller ikke entrédøren med mindre det går for langsomt med maden
De to MCO drenge var her ikke mens de andre var fritløbere.
De er superdejlige i både udseende og temperament
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128