Mit hjerte græder :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2015

Lenats31

3 af mine har været fritløbere. De kom også altid hjem. Det var så luge indtil en af dem så ikke kom hjem alligevel. Han er stadig væk efter 1,5 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

Lenats31

Pigeeeeen skriver:

Forkert igen. Har to katte og virkelig mange naboer. Lad vær med at antage ting. 

Fritløbere er de ihvertfald.

Anmeld

4. januar 2015

Krydserfingre

Lenats31 skriver:

Fritløbere er de ihvertfald.

Nej? De har aldrig været ude fra hjemmets fire vægge. Hvad er det du ikke tror på? 

Anmeld

4. januar 2015

Lenats31

Jeg bor langt ude på landet. Og har hegnet hele herligheden ind. Men de kan sikkert godt komme ud alligevel. Skide være med det

Anmeld

4. januar 2015

Krydserfingre

Lenats31 skriver:

Jeg bor langt ude på landet. Og har hegnet hele herligheden ind. Men de kan sikkert godt komme ud alligevel. Skide være med det

Udfra de billeder du har lagt ud ser det rimeligt sikkert ud. Tror ikke de kan komme fri. Er det norsk skovkat du har? 

Anmeld

4. januar 2015

Lenats31

Pigeeeeen skriver:

Udfra de billeder du har lagt ud ser det rimeligt sikkert ud. Tror ikke de kan komme fri. Er det norsk skovkat du har? 

2 Maine Coon med stamtavle. 3 huskatte

Anmeld

4. januar 2015

Krydserfingre

Lenats31 skriver:

2 Maine Coon med stamtavle. 3 huskatte

Ok den grå kunne godt ligne norsk skovkat. Har selv 2 gamle maine coon drenge med stamtavle 

Anmeld

4. januar 2015

Lenats31

Pigeeeeen skriver:

Det var en spøg��. 

De har prøvet at komme ud men gør det ikke mere. De opsøger heller ikke entrédøren med mindre det går for langsomt med maden

Anmeld

4. januar 2015

Lenats31

De to MCO drenge var her ikke mens de andre var fritløbere.

Anmeld

4. januar 2015

Lenats31

De er superdejlige i både udseende og temperament

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.