Må Pædagogerne filme mit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Vi har altid lyttet til hvad de fortæller, og ingen af os er specielt højtråbende eller noget, og vi går da ud fra det de siger passer.

Dog er det ikke sådan hun er herhjemme, så selvfølgelig stiller vi os undrende overfor at hun reagerer så meget anderledes i børnehaven. 

Børn er jo tit anderledes alt efter hvor de befinder sig. Ligesom voksne opfører sig anderledes når de er på job end når de hjemme i deres trygge base.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Vi tager en snak med lederen onsdag, hvor min mand er med, hvor de får af vide vi ikke vil have de filmer hende og så er der nogle andre ting der skal komme styr på. 

Det jeg frygter ved at gå videre med det, er at jeg er bange for det kan skade mit barn i børnehaven. Men vi har taget en beslutning, om at hvis der ikke sker noget indenfor de næste par måneder (der er en del problemer med dem derude) så bliver hun flyttet efter jul. 

Føler desværre de har stemplet hende, og hun ikke får en chance for at ændre den opfattelse. (I hvert fald ved lederen, de to andre pædagoger på hendes stue er helt fantastiske)

Ja man kan desværre aldrig vide med den slags folk. Og det vil være skide synd for barnet hvis det ville ske. Men hvad siger de andre pædagoger. Mener de også der er et problem? 

En sådan pædagog som hende burde bare ikke have lov til at opføre sig sådan 

Anmeld

26. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Ja man kan desværre aldrig vide med den slags folk. Og det vil være skide synd for barnet hvis det ville ske. Men hvad siger de andre pædagoger. Mener de også der er et problem? 

En sådan pædagog som hende burde bare ikke have lov til at opføre sig sådan 

Hende jeg som regel snakker med fra min datters stue virker ikke til at se det som et problem. Jeg får en helt anden opfattelse af hendes syn på hende end når jeg snakker med lederen. Det er nok også det der gør det er endnu sværere at finde hoved og hale i. Men jeg tror min datter kræver man henvender sig til hende på den rigtige måde. Og det gør den anden pædagog. Den måde hun snakker med hende og siger tingene på, reagerer min datter rigtig godt på. 

Lederen virker helt vildt falsk når hun også henvender sig til os. Det er lidt svært at forklare, men man føler virkelig kun det hele skal foregå på hendes måde og tror desværre ikke hun rummer alle børnene lige godt. Nok ogsp derfor jeg føler jeg ikke kan gå videre med det, da jeg ikke tror hun kan adskille det og frygter det vil resultere i det bliver endnu hårdere for min pige

Anmeld

26. oktober 2014

L&V

Der skal altid informeres om at man har planer om at filme. I yderste tilfælde kan man gøre det uden om forældrene og deres samtykke men så ska der også ligge et ret godt argument. 

Anmeld

26. oktober 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Hende jeg som regel snakker med fra min datters stue virker ikke til at se det som et problem. Jeg får en helt anden opfattelse af hendes syn på hende end når jeg snakker med lederen. Det er nok også det der gør det er endnu sværere at finde hoved og hale i. Men jeg tror min datter kræver man henvender sig til hende på den rigtige måde. Og det gør den anden pædagog. Den måde hun snakker med hende og siger tingene på, reagerer min datter rigtig godt på. 

Lederen virker helt vildt falsk når hun også henvender sig til os. Det er lidt svært at forklare, men man føler virkelig kun det hele skal foregå på hendes måde og tror desværre ikke hun rummer alle børnene lige godt. Nok ogsp derfor jeg føler jeg ikke kan gå videre med det, da jeg ikke tror hun kan adskille det og frygter det vil resultere i det bliver endnu hårdere for min pige

Undskyld mit sprog men hun lyder som en pædagog der er for indgroet i sit job og kørt surt i det. Og det lader hun gå udover børn og forældre.

når en pædagog ser jeres datter på en anden måde så håber jeg hub er med til det møde og også kommer til ord. For er sikker på hun vil tale jeres datters sag. 

Men jeg havde godt nok ikke fundet mig i den anden pædagogs opførelse. 

Anmeld

26. oktober 2014

Anonym trådstarter

L&V skriver:

Der skal altid informeres om at man har planer om at filme. I yderste tilfælde kan man gøre det uden om forældrene og deres samtykke men så ska der også ligge et ret godt argument. 

2 dage hvor hun har været umulig til frokost synes jeg måske ikke er en rigtig god grund til det Men nu må vi snakke med dem og så se hvordan og hvorledes og høre hvad de har at sige

men tak for svar

Anmeld

26. oktober 2014

L&V

Anonym skriver:

2 dage hvor hun har været umulig til frokost synes jeg måske ikke er en rigtig god grund til det Men nu må vi snakke med dem og så se hvordan og hvorledes og høre hvad de har at sige

men tak for svar

Nej så ska det jo være fordi de vurdere at der liggere mere under som også er der i andre episoder men bedst kan fanges lige der. 

Men ja hør dem ad. Det behøver ik være noget voldsomt eller noget. Og så lidt

Anmeld

26. oktober 2014

Anonym trådstarter

Mor1986 skriver:

Undskyld mit sprog men hun lyder som en pædagog der er for indgroet i sit job og kørt surt i det. Og det lader hun gå udover børn og forældre.

når en pædagog ser jeres datter på en anden måde så håber jeg hub er med til det møde og også kommer til ord. For er sikker på hun vil tale jeres datters sag. 

Men jeg havde godt nok ikke fundet mig i den anden pædagogs opførelse. 

Det er så der jeg lidt kan frygte om de bakker hinanden op når de jo netop er kollegaer.  Ved ikke om de kan finde på sådan noget, men så sidder man da først og ligner en idiot:/

Men henvender mig også kun til hende den anden for henvender jeg mig til lederen så ved jeg på forhånd hun siger noget negativt. (De er desværre kendte for at være lidt negative i den børnehave)

Anmeld

26. oktober 2014

Mor1986

Anonym skriver:

Det er så der jeg lidt kan frygte om de bakker hinanden op når de jo netop er kollegaer.  Ved ikke om de kan finde på sådan noget, men så sidder man da først og ligner en idiot:/

Men henvender mig også kun til hende den anden for henvender jeg mig til lederen så ved jeg på forhånd hun siger noget negativt. (De er desværre kendte for at være lidt negative i den børnehave)

Når de har den historie med så er det heller ikke fordi man som forælog jdre møder dem velvilligt når de smider sådan noget i hovedet på en. 

Håbwr for jeres og jeres datters skyld at det hele løser sig

Anmeld

26. oktober 2014

Mamalou

Mom skriver:

Er det mon noget marte meo de har taget til sig, uden at fortælle jer om det?

Også min tanke. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.