Mor1986 skriver:
Ja man kan desværre aldrig vide med den slags folk. Og det vil være skide synd for barnet hvis det ville ske. Men hvad siger de andre pædagoger. Mener de også der er et problem?
En sådan pædagog som hende burde bare ikke have lov til at opføre sig sådan
Hende jeg som regel snakker med fra min datters stue virker ikke til at se det som et problem. Jeg får en helt anden opfattelse af hendes syn på hende end når jeg snakker med lederen. Det er nok også det der gør det er endnu sværere at finde hoved og hale i. Men jeg tror min datter kræver man henvender sig til hende på den rigtige måde. Og det gør den anden pædagog. Den måde hun snakker med hende og siger tingene på, reagerer min datter rigtig godt på.
Lederen virker helt vildt falsk når hun også henvender sig til os. Det er lidt svært at forklare, men man føler virkelig kun det hele skal foregå på hendes måde og tror desværre ikke hun rummer alle børnene lige godt. Nok ogsp derfor jeg føler jeg ikke kan gå videre med det, da jeg ikke tror hun kan adskille det og frygter det vil resultere i det bliver endnu hårdere for min pige
Anmeld