Mor1986 skriver:
Jeg er 100 på de ikke må filme før de først har nævnt for dig de vil gøre det, og så der efter skal du underskrive.
Vi skrev i dagplejen under på at der måtte tages billeder af vores datter. På et tidspunkt skulle dagplejerene filmes i legestuen og et sted kom vores datter med, og vi blev spurgt om det måtte bruges og om vi ville skrive under på det. Inden da havde de dog nævnt der blev filmet i legestuen den dag.
jeh ville gå til en højere oppe og klage over pædagogen. Det er simpelthen ikke i orden.
Vi tager en snak med lederen onsdag, hvor min mand er med, hvor de får af vide vi ikke vil have de filmer hende og så er der nogle andre ting der skal komme styr på.
Det jeg frygter ved at gå videre med det, er at jeg er bange for det kan skade mit barn i børnehaven. Men vi har taget en beslutning, om at hvis der ikke sker noget indenfor de næste par måneder (der er en del problemer med dem derude
) så bliver hun flyttet efter jul.
Føler desværre de har stemplet hende, og hun ikke får en chance for at ændre den opfattelse. (I hvert fald ved lederen, de to andre pædagoger på hendes stue er helt fantastiske)
Anmeld