Hjælp hjælp :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Godmorgen, 

Tusind tak for ordene. selvfølglig vil jeg tænke det her 100% igennem, det mener jeg da, at man skal gøre og der går ikke er sekund hvor jeg tænker på det netop fordi, at det fylder så meget. Og jeg er jo ikke bare kold og kynisk og "ligger det på hylden". Faderen ved godt noget om det, men han er ret svingende. På det ene tidspunkt siger han, at han vil støtte mig og på det andet tidspunkt siger han det omvendte... 

Fejl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2014

Bshizzle

Jeg syntes bestemt du skal tænke det hele igennem én gang mere! 

Hvis du selv mener du er gammel nok til at ha sex, så burde du osse vide at der er en risiko ved at ha ubeskyttet sex.. Ergo.. DIT ansvar! 

Man blir ik bare gravid for sjov.. 

Syntes bestemt det barn du har i maven nu fortjener at leve! (Nu hvor du er så langt henne i din graviditet).

Du kan vælge at bortadoptere barnet til en god familie eller beholde det og ta imod alle de muligheder du kan få som støtte. 

Håber du tager din rette beslutning. 

Anmeld

29. august 2014

nielsen2013

Jeg vil starte med at sende dig et stort kram, tror det er det du har mest brug for.  Jeg var i uge 21 da jeg opdagede jeg var gravid med min søn, vidste dog ikke jeg var så langt henne da min minstretiom var normal gennem hele min garvilitet, jeg valgte abort pga sygdom og fandt først ud af der jeg var så langt henne. Så forstår din angst og tvivl. Men hellere abort end at få et barn der skal fjernes ved fødsel eller du som du selv siger ikke er klar til.  Håber du finder den rigtige beslutning for dig  Stort knus her fra. 

Anmeld

29. august 2014

Goggelogge

Puha hvor får jeg det dårligt over du overvejer abort så langt henne i graviditeten, også selvom du ikke vidste det.

det er et lille menneske nu, med arme, ben pg dens små søde træk.. Puha..

Anmeld

7. september 2014

Linkae

Hvordan gik det hele?? 

Anmeld

7. september 2014

MorTilSnartFire <3

Linkae skriver:

Hvordan gik det hele?? 

tror ts har slettet sin profil herinde.. ?

Anmeld

7. september 2014

Linkae

Ja typisk  Var et spændende oplæg hvor man gerne ville ha en opdatering uanset udfald..

Anmeld

21. september 2014

Baby15

modesty skriver:

Udebleven menstruation er jo så også det primære og allermest sikre symptom på graviditet.

Jeg kan ikke forestille mig at du får tilladelse til en abort.

Og jeg føler med dig, det lyder ikke som om du har et nemt liv. 

Som andre også nævner her i tråden, synes jeg at du skal undersøge mulighederne for at bortadoptere barnet, hvis du mener at det er noget du vil kunne klare følelsesmæssigt.

Stort kram og jeg håber at du finder den rigtige løsning. Og sørg nu for at bruge ordentlig prævention fremover.

Min fætters kone er jordmor. Hun tager imod rigtig mange "aborter" som er enten født døde, eller lægges hos moren/faren og dør, eller lægges ud i skyllerummet og dør imens jordmoren tager sig af moren. Og de må ikke engang give den beroligende nok så det slår den ihjel  

Det er LANGT fra alle børnene som fejler noget. Ofte er det folk som ikke magter børnene i deres nuværende situation ... 

Anmeld

21. september 2014

Bassemor<3

FruStolpe skriver:

Øhhhh er det rigtigt forstået at du er  19 uger henne og har bedt etisk råd om lov til at få foretaget en sen abort ??? 

Fordi du ikke føler dig klar, og er bange for at det gør ondt at føde. ...

Hvorfor lægge ud med den tone? tror du det er det TS har brug for?

Anmeld

21. september 2014

Meandu

saraholsen1 skriver:

Nej, jeg har ikke andre at gå til. Jeg blev som 13-årig tilsluttet en kontaktperson fra kommunen og kun hun ved det (barnet vil desuden også blive tilsluttet kommunesystemet) 

Og det er rigtig hårdt at læse alle de 'hårde' indlæg og jeg tvivler faktisk på om det overhovedet var det rigtige at gøre, at offentliggøre min historie. Jeg har gået og banket mig selv i hovedet konstant HVER dag siden og tro mig, det her er bestemt ikke noget jeg nyder. Jeg var selv, inden jeg blev gravid, imod abort, men når man står i situationen... Ja, så puha.... 

Kæmpe knus til dig. Det er nemt for os at dømme dig, det fleste af os er nok modne kvinder, måske tæt på de 30. Med en mand og et job. Og nej så ville vi ikke vælge abort. Vi kan ikke sætte os ind i din situation.  Det lyder til at du har haft en hård barndom og har også et hård liv nu. Jeg synes personligt at det er egoistisk at føde et barn og så omsorgssvigte det. ( siger jeg ikke at du vil gøre) men når man ikke er klar til at blive mor så kan man komme til det. For det er sindsyg hårdt at have en baby. Især hvis baby er meget krævende. Hvis man ikke har overskud, støtte og økonomi til et barn så er det måske bedre at vælge det fra. Og ja så kan du overveje adoption. Det ville måske være nemmere for dig. Du kan ikke fortryde det på samme måde som du måske vil gøre med abort. Ønsker dig held og lykke. Ikke ta dig af andres meninger. De er ligegyldige. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.