Anonym skriver:
hvor har jeg skrevet, jeg planlægger at blive gravid med ham? sådan tolker i det allesammen. det er IKKE tilfældet. nu er det jo ikke fordi, jeg ser ham konstant og bare knalder ham hele tiden. slet ikke. det er sket et par gange.
kan så sige, jeg HAR taget snakken med ham nu. og hvis det ender ud i graviditet, beholder vi det - par eller ej. ingen kan være sikre på, et forhold holder, børn eller ej.
om barnet er planlagt eller uplanlagt, vil det ALTID være ønsket! ellers må man sku da holde sig fra sex. havde jeg ikke været klar til at skulle blive mor, havde jeg slet ikke haft sex. så nej, barnet kommer ikke til at "bøde"
det vil være ligeså elsket som et hvert andet, og ligeså ønsket! fra begge parter.
Og hvor skriver jeg at du planlægger at blive gravid med ham?
Men ikke at bruge beskyttelse er ikke uden risiko, det er ikke en planlægning men det er med ret stor sats. Du må ha gjort dig tanker siden du vil løbe den risiko, og hvis eet udelukkende er pga sex, så synes jeg det er en uansvarlig satsning. Der er muligheder for beskyttelse.
Jeg er ikke enig, selvfølgelig ved man ikke om et forhold holder, men hvis man fra start ikke er i et forhold vil barnet jo bøde på et eller andet plan ved ikke at have far og mor hos sig og være dele barn. Det er din beslutning men prøvede faktisk bare at hjælpe, og synes der er flere muligheder du kan bruge også for at minimere risikoen. Jeg nævner intet lm hvor aktive i er, men nu er faktum jo det, at det kun kræver 1 gang for at blive gravid, hvos betingelserne er der.
Vi vi to er sikkert bare ikke enige om betingelser og alvorligheden af det at sætte et barn i verden
Anmeld