gravid med elsker - anyone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2014

Liiine!!

Anonym skriver:

vi har aldrig lavet den der "kom hjem til mig, hav sex og kør igen" .. vi har altid sovet sammen, eller jeg er faldt i søvn i hans arme, og så er han kørt (fx den dag, han havde en aftale klokken 6 om morgenen) .. 

det er måske lidt romantisk, men ved det ikke jeg er lidt forvirret  han ligger ALTID og holder om mig. vi kan også sagtens bare sidde og se film, få os en god snak eller andet. vil lidt sige, du kan sammenligne os med bedstevenner og kærester. vi kan lave alt sammen. snakke om verdenssituationen, grine, græde, brokke os, dele glæderne, hjælpe, lytte til hinandens problemer, have sex og ja. derfor skriver jeg, som jeg gør - når vi er sammen, føles det som om, vi er kærester. når vi siger farvel, stryger han altid mit hår væk fra hovedet, stryger mig ned af kinden, tager blidt fat om min nakke og kysser mig, derefter siger han "tak for x antal tid, sammen med dig. det har været rigtig hyggeligt og dejligt at se dig igen. vi ses smukke" .. selvom vi ikke har snakket/skrevet sammen en hel dag, kan han finde på at skrive om aftenen "sov godt smukke" 

der er altså ik noget at sige til, man får lidt følelser indblandet

Undskyld med jeg bliver helt blød i knæene. Det er da så romantisk som noget kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2014

marieo

Anonym skriver:

havde du haft snakken med din bolleven?

jeg må hellere tage snakken med ham, mere end vi allerede har gjort. vi har snakket ganske lidt, så derfor skriver jeg (forventningerne), som jeg gør.

nej vi brugte prævention og tænkte ikke at der ville ske noget. Det gjorde der så, og han synes bestemt det er unfair at jeg ikke vil have fjernet barnet, så snakken havde nok været en god ide.

Så når nu I ikke bruger prævention, synes jeg bestemt det er en god ide at tage snakken, og måske huske at vende forskellige scenarier, for man ved aldrig hvordan det bliver.

Og så synes jeg da du skal overveje om dine følelser er en forelskelse eller om du bare synes han er sød, men sagtens kan undvære ham, for hvis der er mere i det, synes jeg du skal overveje at snakke med ham om det.

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

LineNie skriver:

Undskyld med jeg bliver helt blød i knæene. Det er da så romantisk som noget kan være

hehe. nyder det bestemt også, og vil ikke være foruden!
han har i hvert fald fået gendannet min selvtillid og opbygget en kæmpe tillid hos mig, som jeg ellers har svært ved at opbygge ved mænd

han er noget ganske særligt! 

Anmeld

20. august 2014

stjernehimmel

LineNie skriver:

hihi det lyder meget som mig og kæresten...

da vi IKKE skulle være andet end uforpligtende...

Ja han er så blevet til manden i mit liv, vi har købt hus, venter fælles barn og skal giftes til sommer.....

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

marieo skriver:

nej vi brugte prævention og tænkte ikke at der ville ske noget. Det gjorde der så, og han synes bestemt det er unfair at jeg ikke vil have fjernet barnet, så snakken havde nok været en god ide.

Så når nu I ikke bruger prævention, synes jeg bestemt det er en god ide at tage snakken, og måske huske at vende forskellige scenarier, for man ved aldrig hvordan det bliver.

Og så synes jeg da du skal overveje om dine følelser er en forelskelse eller om du bare synes han er sød, men sagtens kan undvære ham, for hvis der er mere i det, synes jeg du skal overveje at snakke med ham om det.

går ud fra, du er imod abort? hvis jeg ikke tager fejl, var han så klar over det? 

det er svært at finde ud af, om han bare er lidt sødere end andre, eller jeg rent faktisk er ved at blive en smule forelsket i ham.

Anmeld

20. august 2014

Mami

Anonym skriver:

jeg kender godt størrelsen på hans, men ved ærlig talt ik, hvad det svarer til i s, m, l, xl, xxl osv

Og netop derfor må han måle så han selv ved det. 

Anmeld

20. august 2014

-Sigrid-

Gid min mand var lige så romantisk som din elsker 

Derudover så må I vel snakke om sikre perioder og ustrækning, som minimum, hvis I ikke vil have et barn? Og jeg vil da foreslå at I får afklaret jeres relation til hinanden inden I står med to streger. Er I sunde og raske og har sex omkring ægløsningstidspunktet er der 25% chance for at blive gravid. Så chancen er ret stor, ift at det er så livsændrende og I ikke har snakket 'rigtigt' om børn og hinanden 

Anmeld

20. august 2014

marieo

Anonym skriver:

går ud fra, du er imod abort? hvis jeg ikke tager fejl, var han så klar over det? 

det er svært at finde ud af, om han bare er lidt sødere end andre, eller jeg rent faktisk er ved at blive en smule forelsket i ham.

nej jeg er ikke imod abort. Det var bare ikke det rigtige for mig. Det rigtige var beholde barnet.

Det er skide svært med de følelser, og derfor er skide svært at have bollevenner. 

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Gid min mand var lige så romantisk som din elsker 

Derudover så må I vel snakke om sikre perioder og ustrækning, som minimum, hvis I ikke vil have et barn? Og jeg vil da foreslå at I får afklaret jeres relation til hinanden inden I står med to streger. Er I sunde og raske og har sex omkring ægløsningstidspunktet er der 25% chance for at blive gravid. Så chancen er ret stor, ift at det er så livsændrende og I ikke har snakket 'rigtigt' om børn og hinanden 

haha

nu er min cyklus ikke til at regne med. den kan være alt fra 28-50 dage. så omkring ægløsningen er svær at regne med. jeg bruger womanlog. skulle fx have haft min mens i dag, men har ikke set skyggen af den. det er "meget normalt" den kommer indenfor 3 uger fra nu af. kan aldrig regne med den :/

altså, vi kender hinanden næsten på alle punkter. vi er nødt til at tage snakken om børn. men jeg vil snakke med ham overfor ham, så der kan gå lidt tid endnu, inden vi kan få snakket om det.

Anmeld

20. august 2014

Anonym trådstarter

marieo skriver:

nej jeg er ikke imod abort. Det var bare ikke det rigtige for mig. Det rigtige var beholde barnet.

Det er skide svært med de følelser, og derfor er skide svært at have bollevenner. 

når okay

ja, det er skide svært med bollevenner. det er ikke så rosenrødt, som mange egentlig forestiller sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.