Kay skriver:
kan virkeligt godt forstå dit dilema med prevention... jeg kan heller ikke tåle hormon prevention... og der er også en del kondomer jeg ikke kan tåle...
fandt dog frem til at mærket durex kan jeg tåle... så mit råd er at når du ikke har et stabilt fundament at opfostre dit barn under... og her tænker jeg ikke på din x i samme by... til helvede med ham
og enlig mor... ja det er jo hvad det er... men uddannelse og økonomi ville være rat at havde stabilt inden man bliver gravid... og måske også sammen med en hvor følelserne er gengældt om man har i sinde at bo sammen?
prøv nogle forskellige kondomer, det er meget forskelligt hvad der er i dem, og det kan jo være alt mellem himmel og jord du kan være erlergisk for... 
men når det er sagt... i har haft snakken om at der er en riciko for at du bliver gravid og at du i det tilfælde beholder barnet... jamen så ved han jo hvad han går ind til... så er det jo bare at sige det hvis det sker 
jeg kan ikke huske, hvilke mærker på kondom, jeg har prøvet. det er efterhånden en del år siden. men kan jo altid prøve et nyt. det er bare ikke rart at slå ud dernede og have ondt og svie i flere dage efter
men det er jo en risiko, jeg må løbe..
ja, det ville være rart at følelserne blev gengældt. nu er det ikke fordi, det går og kribler i maven. men jeg savner ham, når vi ikke er sammen. måske er det trygheden, jeg savner? vi opfører os jo som kærester, når vi er sammen, og dét, at jeg falder i søvn i hans arme, kan jeg godt mærke, jeg mangler. og så gør han mig bare glad
. men vi har en del afstand mellem os. han er fra nordjylland, hvor jeg bor i midt-/østjylland. vi studerer "tæt" på hinanden (30 km) og den by, han bor i, ligger 20 km fra hvor, jeg studere. det ville aldrig være et problem at flytte sammen. måske i den by, han bor i, da jeg har boet deroppe og stadigvæk har en del venner derfra.
men jeg kan også mærke på ham, han higer lidt mere efter at ses med mig, uden nødvendigvis sex,men jeg er måske lidt for genert til at spørge, om hans følelser er gengældt. synes det er akavet 
ja, han er udmærket klar over, hvis jeg bliver gravid, så skal han være far. og det vil han 100% også. han er uddannet pædagog og er ved at videreuddanne sig. han elsker børn. han har tit spurgt mig, hvornår jeg vil have børn og ligeledes har jeg spurgt ham. han siger, han snart gerne vil i gang (han er 26), men han mangler hende, der vil give ham børnene. så lidt har vi jo haft snakket. (indrømmet, havde glemt det fuldstændig, da jeg skrev indlægget, og kom først i tanke om det nu, at vi havde snakket om det).
jeg lå syg en dag, hvor jeg virkelig havde det så skidt, jeg ingenting kunne. havde bræksyge og hovedpine, så jeg ikke kunne være nogen steder. det var sidste mandag. han kørte hele vejen ned til mig om aftenen med nogle smertestillende og en vand og tog sig bare af mig
. så lidt følelser må der da være fra hans side.