Så flov!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

isabellasmor

puha.. Som en anden skrev må han da kunne noget helt vildt i sengen eller lign! Jeg ville slet ikke kunne leve sådan. I det her tilfælde var jeg flyttet.. Han udnytter dig i mine øjne , for jeg tror godt han ved det er meget få kvinder han ville kunne få til at leve sådan. Øv hvor føler jeg med dig og jeres barn.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Tranebaer

Anonym skriver:

Hej med jer! 

Har lige brug for andre øjne.. 

Jeg er gift med en dejlig mand og vi har et barn sammen. Jeg er studerende på barsel og har 5.100 udbetalt i måneden. Han har mellem 16.000 og 18.000 udbetalt. 

Min mand ejer huset og jeg betaler 2.000 for at bo her. Vi har ikke fælles økonomi! 

Inden vi fik vores barn, fik vi skiftet vinduer, hvor vi lånte 20.000 af min mormor (er betalt tilbage) og fik 10.000 (det samme fik mine søskende). De 10.000 blev så brugt på vinduer, som planlagt.

Da vi havde fået barn, følte vi ikke bilen passede os mere og ville gerne sælge den og have en stationcar. Min far skulle sælge den gamle bil for os, men blev syg og vi havde på daværende tidspunkt takket ja til en anden bil og spurgte min mormor om hjælp og det fik vi. 

Nu er bilen solgt for 12.500 og den anden er købt for 15.000, som vi lånte af min mormor. 

I dag stikker min gavmilde mormor et brev i hånden på mig, hvori der står, at hun har slettet gælden og vi nu ejer bilen. 

Min mand skulle have betalt de 15.000 tilbage, da jeg jo selvsagt ikke har pengene til det. 

Nu føler jeg så, at jeg ikke har fået noget for de i alt 25.000 kr..

Jo, vinduer i et hus jeg ikke ejer og ja, vel en bil, men.. Ja, nu har min mand 1.000 kr. mere til rådighed om måneden (skulle betale 1.000 tilbage i måneden).

Og jeg skal betale 2.000 for at bo her, 1500 for mad + alt til dp og tøj til vores barn..