Anonym skriver:
Jeg går netop ikke fra ham, fordi jeg gerne vil have det til at fungerer.. Jeg ville da ikke blive sammen med ham, hvis det hele var lort! Økonomi er en enormt vigtig og svær ting og det er vi bare ikke særlig gode til at snakke om, men alt andet snakker vi da om.
Vi har vores barn sammen og vi har valgt i fællesskab at få børn.
Jeg beder ikke om penge til tøj til mig, men hvis han betalte bare lidt til vores barn, så ville jeg have råd til tøj til mig selv..
Og tro mig, jeg har snakket med ham mange gange, men nogen ting tager tid og andre ting længere tid..
Han har skrevet en sms i dag, hvor han skriver, han elsker mig, så han ved godt, at den er gal og jeg ved, at han gerne vil finde en løsning..
Mit problem er også bare, at jeg føler, jeg nasser på ham og det gør jeg nok også, men seriøst.. Gaverne er til OS og igen.. Der sidder vinduer i et hus, som jeg ikke ejer en skid af og en bil, som står i hans navn og penge, som han slipper for at betale og dermed har ekstra i måneden og jeg STADIG lever for lige omkring 500 kr.
Men han virker sur, når jeg så har forslået at han betaler halvdelen for bilen til mig eller mindre..
Jeg vil jo virkelig gerne bare have noget nyt tøj, så jeg ikke skal state på studie i ventetøj eller tøj, som jeg har været gravid i..
Han har 4 nye peak t-shirts, nye peak bukser + en sweatshirt.. Er det fair måske?
Folk skal ikke have ondt af mig. Jeg har selv valgt at være her og har selv sagt ja til ham..
Jeg trængte bare til at få luft. Det er da hårdt at han tager på arbejde efter sådan en snak i går og kommer hjem kl. 21 i aften og jeg så bare kan sidde herhjemme og spekulerer over økonomien uden at kunne få svar på noget..
Nej det er IKKE fair....
men en ting kan du være HELT sikker på... og det er at så længe DU giver ham lov til at opføre sig på den måde... så gør han det....
sorry to say, en ting er at han ikke har interesse i at hjælpe dig økonomisk. men at han ikke betaler til sig eget barn, det ville jeg ikke finde mig i... og det synes jeg viser MEGET om ham.....