Det må jeg indrømme at jeg synes er meget firkantet og mangel på indlevelse i andres situationer. Det er nemt nok at skrive hvad du ville gøre hvis du var uden netværk, når nu du har netværket.
Hvad er det for nogen situationer vi mangler indlevelse i? Jeg har lidt svært ved at tyde hvor du egentlig står
jeg mener, vi har også netværk, men vi gør egentlig kun brug af det i sommerferien fx fordi det er netværkets eget ønske. Vi har ikke selv brug for de fridage fra vores barn og kunne sagtens have ham hjemme alle feriens dage.
Jeg mener børn er forældrenes ansvar, og ungerne har sgu brug for ferie fra inst, og hvis forældrene ikke kan magte at varetage dét behov hos børnene, så må der være noget grundlæggende galt på den ene eller anden måde. Hvis det er meget resoursesvage forældre burde man måske bede om lidt hjælp i form af aflastning eller lign så man kunne indhente noget overskud til børnene. Hvis man er karrieremenneske med 300km/t kunne det være at det skulle nedprioriteres hvis det går udover ungernes behov for fri og ro. Hvis man har en eller anden form for krise i en periode, så fair nok at der kan være et år med særlige forhold, men hvis dette "problem" kun opstod hos familier med store kriser så tror jeg ike at det ville være så udpræget at det bliver skrevet om år efter år
Haha, lidt rodet.
håber du forstår hvad jeg siger 
Anmeld