Veninde synes ikke godt om billeder af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2014

Marts<3

Mor og meget mere skriver:

Det er jeg meget uenig med dig i. Jeg er ikke altid enig med modesty, men hendes indlæg er sobre og saglige, og hun argumenterer for og begrunder sine holdninger.  

Hvad angår brugen af ordet "plat" her - hvis det er det, der generer dig - så var det TS, der lancerede det her i tråden. 

Det er også helt fair... Det har intet med det at gøre, det er bare generelt...:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2014

TNBC

Marts<3 skriver:

Du er altid så sur og negativ... Læser sjældent noget hvor du ikke irettesætter eller taler med til flok...

Og du får jeg sikkert hele for fuld skrue tilbage

God dag...

Hvilke debatter læser du?
Jeg ser da tit at hun er positiv, og giver gode råd.

Synes måske det er lidt hårdt at sige at hun er negativ i hver eneste tråd.

Anmeld

27. maj 2014

Marts<3

Yurie skriver:

Hvilke debatter læser du?
Jeg ser da tit at hun er positiv, og giver gode råd.

Synes måske det er lidt hårdt at sige at hun er negativ i hver eneste tråd.

Syntes bare tit jeg støder på negative kommentar. Gider ikke sidde og diskutere hvor og hvornår... Det blir lidt for personligt...

God aften...

Anmeld

27. maj 2014

TNBC

Marts<3 skriver:

Syntes bare tit jeg støder på negative kommentar. Gider ikke sidde og diskutere hvor og hvornår... Det blir lidt for personligt...

God aften...

Så rammer du jo nok bare de forkerte debatter.

Anmeld

27. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Marts<3 skriver:

God aften...

Dit indlæg ER så personligt, som det kan blive. 

Jeg synes jævnligt, velformulerede indlæg med dybde forveksles med irettesættelser og dét at tale ned til. Dit indlæg til modesty er derimod både surt, negativt og irettesættende - det, du beskylder hende for - og du går efter manden i stedet for bolden. Hvorfor ikke forholde sig til, hvad hun skriver, og svare på det? 

Anmeld

27. maj 2014

Laulund87

modesty skriver:

Nej, det gør du ikke, du er fri til at føle som du lyster.

Jeg tror ikke der er andre der tænker sådan! Jeg elsker dine svar, altid så velformulerede og velovervejede

Anmeld

27. maj 2014

StudPsyk

Marts<3 skriver:

Du er altid så sur og negativ... Læser sjældent noget hvor du ikke irettesætter eller taler med til flok...

Og du får jeg sikkert hele for fuld skrue tilbage

God dag...

Det var da alligevel noget af det mest ubegrundede jeg længe har læst! Jeg har stor respekt for Modesty, netop fordi hun altid er sober, objektiv og oprigtig i sine svar. Jeg kan overhovedet ikke kende det billede jeg fremsætter her - Man kan vel godt være uenig med trådstarter uden at være nedsættende eller på tværs. 

Anmeld

27. maj 2014

Muhmi

Marts<3 skriver:

God aften...

Altså nu er det ikke for at være på nakken af dig

Men Hvis du lægger ud med at skrive noget negativt om en person herinde, som jeg bestemt mener du lige gjorde ovenfor, så må du da have "nosser" nok til at kunne forklare dig ud af den påstand?

Modesty's indlæg kan virke kontante mange gange fordi hun sjældent bruger smileys, men dette gør ikke op for hvor mange gode og brugbare råd hun egentlig kommer med.

Anmeld

28. maj 2014

Marts<3

Muhmi skriver:

Altså nu er det ikke for at være på nakken af dig

Men Hvis du lægger ud med at skrive noget negativt om en person herinde, som jeg bestemt mener du lige gjorde ovenfor, så må du da have "nosser" nok til at kunne forklare dig ud af den påstand?

Modesty's indlæg kan virke kontante mange gange fordi hun sjældent bruger smileys, men dette gør ikke op for hvor mange gode og brugbare råd hun egentlig kommer med.

Jeg har skrevet hvad jeg syntes, og hun har svaret... Så den er afsluttet. Behøver ikke og uddybe for andre hvad jeg syntes.

Jeg er åbenbart stødt på tråden, hvor der har manglet smilyed...

God dag...

Anmeld

28. maj 2014

Lililili

Personligt syntes jeg ikke det er okay at negligere andres, tanker, frustrationer og problemer. TS er tydeligvis ked af der er manglende interesse for sit barn og  hvis det også gælder på facebook, så det sådan ts har det!! Og hvis det er noget der går ts på, hvem er vi andre så at dømme hvilke problemer der er for store eller små?! Personligt ville jeg heller ikke lægge så meget i det med facebook, bruger det selv til at vise lillemanden frem for de der vil følge med, men det netop for de der har lyst, har man ikke lyst er det helt ok med mig. (og jo jeg har et liv og jo mit barn får masser af opmærksomhed) Men jeg kan godt forstå ts at hun undre sig over det og jeg vil opfordre ts til at sludre med sin veninde om det. I det hele taget tage snakken om interessen for deres venskab. Måske problemet kan være at hun ikke har barn og ikke forstår og interessere sig for al babysnak, måske misundelse, kun hun ved det. Så nup en kop kaffe og få snakket igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.