LiLyKa skriver:
Personligt syntes jeg ikke det er okay at negligere andres, tanker, frustrationer og problemer. TS er tydeligvis ked af der er manglende interesse for sit barn og hvis det også gælder på facebook, så det sådan ts har det!! Og hvis det er noget der går ts på, hvem er vi andre så at dømme hvilke problemer der er for store eller små?! Personligt ville jeg heller ikke lægge så meget i det med facebook, bruger det selv til at vise lillemanden frem for de der vil følge med, men det netop for de der har lyst, har man ikke lyst er det helt ok med mig. (og jo jeg har et liv og jo mit barn får masser af opmærksomhed) Men jeg kan godt forstå ts at hun undre sig over det og jeg vil opfordre ts til at sludre med sin veninde om det. I det hele taget tage snakken om interessen for deres venskab. Måske problemet kan være at hun ikke har barn og ikke forstår og interessere sig for al babysnak, måske misundelse, kun hun ved det. Så nup en kop kaffe og få snakket igennem 
Hun siger jo direkte at det godt kan ske hun bare tager det for nært, og spørger så hvordan vi ville have det med det
Anmeld