Veninde synes ikke godt om billeder af baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.824 visninger
52 svar
84 synes godt om
26. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg har en pige på 7 måneder, og det der var min bedste veninde har ikke synes godt om et eneste billede af min datter.
Ved godt, man ikke skal gå op i likes... Men hun har heller aldrig spurgt ind til hende!

Hun vil gerne selv have barn har hun sagt, men hendes kæreste på 30 (!) år, går i byen HVER weekend begge dage og er ikke klar.

Så ved ikke om det kan være noget jalousi?

Nå, men hvor om alting er, er jeg faktisk skuffet og ked
Har lige set hun har liket en vi gik i klasse med søn. Men min pige kan ikke synes godt om?

Jeg har fået et nyt netværk efter jeg har fået barn, og vi lever 2 vidt forskellige liv.

Har foreslået at spise frokost sammen, og hun ville gerne, men er ikke blevet til noget
Hun har spurgt om byture, men nej tak. Ammer, jeg skal være frisk dagen efter også, og synes det er alt for tidligt.
Men andre der har oplevet det? Hvad kan grunden være til, at hun ikke engang kan smide et skide like?
Er det bare mig der tager det nært, eller ville du også blive skuffet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg har en pige på 7 måneder, og det der var min bedste veninde har ikke synes godt om et eneste billede af min datter.
Ved godt, man ikke skal gå op i likes... Men hun har heller aldrig spurgt ind til hende!

Hun vil gerne selv have barn har hun sagt, men hendes kæreste på 30 (!) år, går i byen HVER weekend begge dage og er ikke klar.

Har lige set hun har liket en vi gik i klasse med søn. Men min pige kan ikke synes godt om?

Jeg har fået et nyt netværk efter jeg har fået barn, og vi lever 2 vidt forskellige liv.

Har foreslået at spise frokost sammen, og hun ville gerne, men er ikke blevet til noget
Hun har spurgt om byture, men nej tak. Ammer, jeg skal være frisk dagen efter også, og synes det er alt for tidligt.
Men andre der har oplevet det? Hvad kan grunden være til, at hun ikke engang kan smide et skide like?

Tror du tager det for nært.

Det er heller ikke ret mange børne billeder jeg "synes godt om" på facebook, men det er jo ikke ensbetydende med jeg ikke kan lide dem

Anmeld

26. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Viser hun ingen interesse for din datter, når I er sammen? Eller har hun aldrig set hende? 

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Viser hun ingen interesse for din datter, når I er sammen? Eller har hun aldrig set hende? 

Hun har kun set hende, da hun var 5 uger

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Tror du tager det for nært.

Det er heller ikke ret mange børne billeder jeg "synes godt om" på facebook, men det er jo ikke ensbetydende med jeg ikke kan lide dem

Også hvis det var din bedste veninde?

Anmeld

26. maj 2014

Mor og meget mere

Anonym skriver:

Hun har kun set hende, da hun var 5 uger

Det ville jeg nok synes var værre. Pyt med FB - men hvis hun ikke har set dit barn i et halvt år, lyder det ikke til, der er meget venindeskab at bygge videre på. 

Anmeld

26. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

Også hvis det var din bedste veninde?

Nu har hun ikke lige barn. Men nej, jeg ville ikke blive sur/skuffet over det.

Min bedste veninde synes heller ikke godt om mine status opdateringer og lign mange gange. Men det er jo ikke ens betydende med det ikke interesserer hende.

Anmeld

26. maj 2014

Mor og meget mere

esioul skriver:

Nu har hun ikke lige barn. Men nej, jeg ville ikke blive sur/skuffet over det.

Min bedste veninde synes heller ikke godt om mine status opdateringer og lign mange gange. Men det er jo ikke ens betydende med det ikke interesserer hende.

Jeg forstår nu godt TS - det virker lidt demonstrativt, at hun ikke reagerer på søde babybilleder, og da især, når hun ikke har set barnet i et halvt års tid. 

Anmeld

26. maj 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hvorfor spørger du hende ikke ? Det vil jeg have gjort.

Anmeld

26. maj 2014

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Hvorfor spørger du hende ikke ? Det vil jeg have gjort.

Spørge hende hvorfor hun ikke synes godt om mine billeder? Det ville da være plat?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.