Anonym skriver:
Jeg har en pige på 7 måneder, og det der var min bedste veninde har ikke synes godt om et eneste billede af min datter.
Ved godt, man ikke skal gå op i likes... Men hun har heller aldrig spurgt ind til hende!
Hun vil gerne selv have barn har hun sagt, men hendes kæreste på 30 (!) år, går i byen HVER weekend begge dage og er ikke klar.
Så ved ikke om det kan være noget jalousi?
Nå, men hvor om alting er, er jeg faktisk skuffet og ked
Har lige set hun har liket en vi gik i klasse med søn. Men min pige kan ikke synes godt om?
Jeg har fået et nyt netværk efter jeg har fået barn, og vi lever 2 vidt forskellige liv.
Har foreslået at spise frokost sammen, og hun ville gerne, men er ikke blevet til noget
Hun har spurgt om byture, men nej tak. Ammer, jeg skal være frisk dagen efter også, og synes det er alt for tidligt.
Men andre der har oplevet det? Hvad kan grunden være til, at hun ikke engang kan smide et skide like?
Er det bare mig der tager det nært, eller ville du også blive skuffet?
Jeg kunne ikke være mere ligeglad i sådanne situationer

Hvorfor er det at vi konstant skal have af vide at vores børn er fantastiske. Det ved vi da godt

De veninder jeg har ved jeg da synes min guldklump er dejlig, men jeg gider da heller ikke altid høre se andres børn

de veninder jeg har som ikke har børn snakker jeg stort set ikke børn med, medmindre at jeg har barn med. Synes ikke man kan forvente de gider høre eller se billeder altid.
Jeg vil da meget hellere have en sms hvor der står hvordan går det med Ella? Frem for en overfladisk kommentar på et billede. Og hvis man ikke i ny og næ kan sende en sådan besked eller ses, ja så har man vist ikke det store venskab i mine øjne.
Så jeg ville virkelig lade det ligge
Anmeld