Jeres specielle navne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2014

Elvers

Vivienne skriver:

Udtaler man Otto Severin eller bare Otto?

Bare Otto og Severin bliver brugt en gang i mellem som kælenavn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2014

Sara.

Jeg har en pige der hedder Lærke ikke specielt men perfekt til Lærke (6 år)

Så har jeg en dreng på 4 der hedder Nor Jeg "opdagede" navnet da jeg ventede Lærke, men kunne ikke overtale min mand til det... da vi så ventede Nor og han havde tygget på det i et par år var han heldigvis også blevet ret vild med det.

Nu venter vi lillesøster (termin 28 maj) og hun kommer til at hedde Kirse
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. maj 2014

BabyMus

Sara. skriver:

Så har jeg en dreng på 4 der hedder Nor Jeg "opdagede" navnet da jeg ventede Lærke, men kunne ikke overtale min mand til det... da vi så ventede Nor og han havde tygget på det i et par år var han heldigvis også blevet ret vild med det.

Sikke et fantastisk billede!

Anmeld

22. maj 2014

Benjamins'mor

Min datter hedder Celina, det er nok ikke så specielt mere.
Da jeg ventede min søn så jeg meget magi på waverly place på disney Channel hvor selena gomez er med, har altid godt kunnet lide navnet men vi havde aldrig tænkt på at bruge det. Så da vi ventede vores datter foreslog jeg det til min mand, dog brød han sig ikke om det, så foreslog hans mor det 2 uger senere og så kunne han pludselig godt lide det. Vi valgte dog at stave det Celina fordi vi synes det så mest rigtigt ud.

Anmeld

22. maj 2014

Moar2011

min søn hedder Storm.

1: vi var/er helt vilde med navnet.
2: Han tog os med Storm (hans fortidlig fødsels)
3: han kunne bare ikke hedde andet, så dygtig han var til at blive stor og stærk på neo

Anmeld

22. maj 2014

Vivienne

Storms-Mor skriver:

min søn hedder Storm.

1: vi var/er helt vilde med navnet.
2: Han tog os med Storm (hans fortidlig fødsels)
3: han kunne bare ikke hedde andet, så dygtig han var til at blive stor og stærk på neo

Det er også et skønt navn

Anmeld

22. maj 2014

Vivienne

Benjamins'mor skriver:

Min datter hedder Celina, det er nok ikke så specielt mere.
Da jeg ventede min søn så jeg meget magi på waverly place på disney Channel hvor selena gomez er med, har altid godt kunnet lide navnet men vi havde aldrig tænkt på at bruge det. Så da vi ventede vores datter foreslog jeg det til min mand, dog brød han sig ikke om det, så foreslog hans mor det 2 uger senere og så kunne han pludselig godt lide det. Vi valgte dog at stave det Celina fordi vi synes det så mest rigtigt ud.

Det er også et rigtig flot navn

Anmeld

22. maj 2014

Vivienne

Sara. skriver:

Skønt billede og skønne navne

Anmeld

24. maj 2014

Louise Mamie

Vores kommende søn skal hedde Pascal :-) 

jeg arbejdede i en børnehave hvor der var en vildt sød dreng der hed det. Derudover har min kæreste boet i Frankrig og der er det et ret almindeligt navn og sidst med ikke mindst er det også navnet på en disney-figur - den lille kamæleon fra To på flugt. Og hele min familie inklusive mig selv er MEGA disney- freaks 

Anmeld

24. maj 2014

merethe

Profilbillede for merethe
Louise Mamie skriver:

Vores kommende søn skal hedde Pascal :-) 

jeg arbejdede i en børnehave hvor der var en vildt sød dreng der hed det. Derudover har min kæreste boet i Frankrig og der er det et ret almindeligt navn og sidst med ikke mindst er det også navnet på en disney-figur - den lille kamæleon fra To på flugt. Og hele min familie inklusive mig selv er MEGA disney- freaks 

Nu spørger jeg lige dumt og det er ikke for at støde dig, eller noget, men nok snare uvidenhed fra min side af.

Men er det ikke et pigenavn??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.