Så hold dog op!!!! (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2014

Anonymo

Sundahl88 skriver:

jo hun har en halvhøj seng - den kan jeg ikke komme op i... tænker en seng i almindelig højde så jeg kan sidde der i stedet for at blive irriteret af at stå op og få ondt af at hænge ind over kanten...

Jeg havde nok sparet pengene hvis hun var glad for sin seng og puttet et andet sted, hvis du patu ikke vil have hende i din seng. Måske sofaen eller lign. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2014

Mor til Ella

Sundahl88 skriver:

hej alle sammen...

med hensyn til om hun kunne bo ved hendes far er dette ikke muligt. han kører lastbil og har meget skiftende arbejdstider - han arbejder som regel mellem 02-15 så vidt jeg kan forstå (jeg får ingenting at vide fra ham af da han af en eller anden grund ikke vil tale med mig eller samarbejde med mig!). jeg har nemlig selv haft lyst til en ordning der hedder 50/50 men dette kan ikke lade sig gøre - og så er der det i det at den kælderlejlighed han bor i ikke engang er egnet til beboelse og udlejeren vil ikke gøre noget ved det (har jeg hørt). Hun har heller ikke eget værelse hos sin far.

Jeg har i mange år gået til både spykolog, psykiater, samtale med socialrådgivere og gruppeterapi men det ændrer ikke på det faktum at jeg ikke bryder mig om fysisk kontakt, min sensitivitet og mit overskud - der skal jeg bruge råd/vejledning i situationerne i det daglige. 

Kommunen har indtil videre vurderet at min datter trives ud fra den paragraf 50 undersøgelse der er lavet - de venter dog stadig på en udtalelse fra børnehaven (de har da snakket om støtte efter sommerferien) - så lad os se hvad der sker.