Opdatering - skal jeg gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2014

AnnaK89

Hugoline. skriver:

Jeg håber du er kommet til scanning og alt er fint 

Det har jeg ikke.
Ringede ind til jordemodercentret da de åbnede kl 10, men fik fat en i sekretær, som kunne fortælle at jeg først kunne komme til at snakke med en imellem 12-12.30. Hun lagde så en besked til hende, så håber hun ringer her kl 12.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Kay

Noget nyt?

Anmeld

5. maj 2014

et-ønske

Helt ærligt, jeg synes det er en underlig behandling du får det virker som om ingen tager det seriøst
Håber du har fået fat i nogle fornuftige fagpersoner idag, og er beroliget

Anmeld

5. maj 2014

Lilje82

Fik du snakket JM?

Anmeld

5. maj 2014

AnnaK89

Snakkede med en km som henviste mig til egen læge.
Han mærke, lyttede osv., og sagde så at han jo godt kunne sende mig til en GU + scanning. Men jeg skal så sidde og vente på et brev som nok først kommer sidste på ugen eller i starten af næste uge.
Så kommer nok først til undersøgelse om 1-2 uger

Og så er det lige godt om jeg bløder mere.

Anmeld

5. maj 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
AnnaKJ skriver:

Snakkede med en km som henviste mig til egen læge.
Han mærke, lyttede osv., og sagde så at han jo godt kunne sende mig til en GU + scanning. Men jeg skal så sidde og vente på et brev som nok først kommer sidste på ugen eller i starten af næste uge.
Så kommer nok først til undersøgelse om 1-2 uger

Og så er det lige godt om jeg bløder mere.

Hvor er det bare for dårligt altså!!!  Kan ikke forstå at du ikke kan blive skannet med det samme. Det gjorde jeg de gange jeg blødte under min graviditet og da jeg troede at vandet var gået. 

Du er altså nødt til at banke i bordet og sige at du ikke finder dig i det og vil have en skanning!! 

Anmeld

5. maj 2014

AnnaK89

Omsorgsgiver skriver:

Hvor er det bare for dårligt altså!!!  Kan ikke forstå at du ikke kan blive skannet med det samme. Det gjorde jeg de gange jeg blødte under min graviditet og da jeg troede at vandet var gået. 

Du er altså nødt til at banke i bordet og sige at du ikke finder dig i det og vil have en skanning!! 

Jeg kan ikke mere nu. Synes jeg har været rundt over det hele og fortalt hvad jeg har oplevet osv., men ingen vil gøre mere.
Kan jo heller ikke blive ved

Anmeld

5. maj 2014

FogL

AnnaKJ skriver:

Jeg kan ikke mere nu. Synes jeg har været rundt over det hele og fortalt hvad jeg har oplevet osv., men ingen vil gøre mere.
Kan jo heller ikke blive ved

Jeg tror simpelthen du er nødt til at betale dig fra en scanning så

Anmeld

5. maj 2014

AnnaK89

Freyjasmor skriver:

Jeg tror simpelthen du er nødt til at betale dig fra en scanning så

Men det er jo ikke som sådan en scanning jeg er efter.
Jeg vil bare gerne undersøges indvendig, for at se hvor den blødning kommer fra og så have målt min livmoderhals, som jo er en indvendig scanning.

Anmeld

5. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnnaKJ skriver:

Men det er jo ikke som sådan en scanning jeg er efter.
Jeg vil bare gerne undersøges indvendig, for at se hvor den blødning kommer fra og så have målt min livmoderhals, som jo er en indvendig scanning.

De laver også indvendige scanninger privat ring til din nærmeste klinik og fortæl hvad du har brug for og om de kan give dig det.  Det kan de garanteret. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.