Opdatering - skal jeg gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

Benjamins'mor

Jeg var godt nok kun 11 uger henne, men jeg begyndte også at bløde og vagtlægen sagde hun ikke kunne gøre noget for jeg var nok ved at abortere. Startede godt nok med styrtblødning men dagen efter til scanning viste det sig at jeg havde en blodansamling lige under livmoderen som gjorde jeg blødte, denne blodansamling sås så på de efterfølgende scanninger også.
Det jeg gjorde var at ringe til min egen læge og 2 minutter efter ringede hun med en tid til scanning 45 minutter efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

AnnaK89

isabellasmor skriver:

Kan du ikke ringe til vagtlægen igen? Altså du drypper blod .... Det "må" man jo ikke for Søren  årh tænker bare hvad nu hvis der er noget akut som blot bliver værre  øv hvor må det være nogle lange timer for dig 

Men, jeg har selv denne graviditet haft mange komplikationer og har flere gange fået afvide at de ikke ville gøre noget for mit barn eller mig , for hun ville ikke overleve alligevel hvis det blev værre. Så frustrationen kan jeg sagtens føle 

Han var ikke bekymret for det, var deroppe i eftermiddags.
Derfor venter jeg til i morgen, og ser om jeg kan få fat i min JM.

Føler slet ikke jeg bliver taget alvorligt!
Ved ikke om det er fordi at det er så "tidligt" endnu, at de så ikke kan gøre noget alligevel? Er jo 21+5 idag.

Anmeld

4. maj 2014

AnnaK89

Benjamins'mor skriver:

Jeg var godt nok kun 11 uger henne, men jeg begyndte også at bløde og vagtlægen sagde hun ikke kunne gøre noget for jeg var nok ved at abortere. Startede godt nok med styrtblødning men dagen efter til scanning viste det sig at jeg havde en blodansamling lige under livmoderen som gjorde jeg blødte, denne blodansamling sås så på de efterfølgende scanninger også.
Det jeg gjorde var at ringe til min egen læge og 2 minutter efter ringede hun med en tid til scanning 45 minutter efter.

Jeg snakkede med egen læge i fredags, og med en JM på fødegangen som ikke vidste hvad hun skulle gøre ved det (nok fordi at jeg ikke er tilkoblet fg endnu)? Og idag har jeg været ved vagtlægen.
Der er ingen der gør nogen ting, så har bare efterhånden givet op i det her system. Hvis ikke jeg får fat i min JM eller en anden der vil gøre bare et eller andet i morgen, så giver jeg bare op!

Anmeld

4. maj 2014

Benjamins'mor

AnnaKJ skriver:

Jeg snakkede med egen læge i fredags, og med en JM på fødegangen som ikke vidste hvad hun skulle gøre ved det (nok fordi at jeg ikke er tilkoblet fg endnu)? Og idag har jeg været ved vagtlægen.
Der er ingen der gør nogen ting, så har bare efterhånden givet op i det her system. Hvis ikke jeg får fat i min JM eller en anden der vil gøre bare et eller andet i morgen, så giver jeg bare op!

Jeg kan godt forstå dig, nu når det har været sådan i et par dage burde de nu også tilbyde dig en scanning.
Jeg krydser i hvertfald fingre for at du får fat i din JM og at hun så vil gøre noget. Det kan bare ikke være rigtigt at de ikke tilbyder en scanning, især når du er 21+5.

Anmeld

4. maj 2014

AnnaK89

Benjamins'mor skriver:

Jeg kan godt forstå dig, nu når det har været sådan i et par dage burde de nu også tilbyde dig en scanning.
Jeg krydser i hvertfald fingre for at du får fat i din JM og at hun så vil gøre noget. Det kan bare ikke være rigtigt at de ikke tilbyder en scanning, især når du er 21+5.

Jeg vil bare gerne vide hvor den blødning kommer fra og om den har nogen betydning for baby, synes virkelig ikke det er for meget at forlange!

Anmeld

4. maj 2014

Benjamins'mor

AnnaKJ skriver:

Jeg vil bare gerne vide hvor den blødning kommer fra og om den har nogen betydning for baby, synes virkelig ikke det er for meget at forlange!

Det er bestemt ikke for meget forlangt. Det kan jo i værste tilfælde have konsekvenser for babyen hvis det fortsætter.
Jeg håber du får hjælp af din JM og krydser for det ikke er noget alvorligt.

Anmeld

4. maj 2014

Hugoline.

Jeg er født i 85, og selv dengang tog man det mere alvorligt!

min mor var i uge 20, da hun fik smerter og blødte. Hun var ved at miste, og skulle have lagt snor om livmoderhalsen, plus hun skulle være sengeliggende. 

Jeg siger ikke det er det, men at det KAN være noget lignende, og derfor skal tages alvorligt. 

Anmeld

4. maj 2014

Hugoline.

Da jeg begyndte at bløde i uge 5, kom jeg til scanning samme dag.

da jeg blødte mikroskopisk i uge 27 kom jeg til akut scanning. 

Jeg forstår slet ikke det er så svært for dig. Måske er Hjørring bare nærige med den slags? 

Anmeld

4. maj 2014

AnnaK89

Hugoline. skriver:

Da jeg begyndte at bløde i uge 5, kom jeg til scanning samme dag.

da jeg blødte mikroskopisk i uge 27 kom jeg til akut scanning. 

Jeg forstår slet ikke det er så svært for dig. Måske er Hjørring bare nærige med den slags? 

Det kan godt være at de er, jeg ved det desværre ikke. Men det er virkelig frustrerende!
Synes bare ikke det kan være rigtigt!

Anmeld

5. maj 2014

Mama2012

AnnaKJ skriver:

Det kan godt være at de er, jeg ved det desværre ikke. Men det er virkelig frustrerende!
Synes bare ikke det kan være rigtigt!

Du bliver nødt til at stå fast overfor den du ringer til!!! Det er IKKE i orden, at du skal gå og være bange og bløde!!!

Jeg ville ringe til fødegangen igen og snakke med dem - og hvis de ikke ved, hvad de skal stille op, så bed om at få en skanning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.