Opdatering - skal jeg gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2014

AnnaK89

ønskebørn74 skriver:

Mærker du babyen fint?

Mærker hende flere gange dagligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

Lotus86

Jeg synes altså du skal ringe og snakke med fødegangen.

Anmeld

4. maj 2014

AnnaK89

Lotus86 skriver:

Jeg synes altså du skal ringe og snakke med fødegangen.

Men jeg er slet ikke tilkoblet fødegangen endnu - og snakkede i telefon med en derfra i fredags, som ikke vidste hvad hun skulle stille op

Anmeld

4. maj 2014

ønskebørn74

AnnaKJ skriver:

Men jeg er slet ikke tilkoblet fødegangen endnu - og snakkede i telefon med en derfra i fredags, som ikke vidste hvad hun skulle stille op

Mig tog de ind til scanning på det tidspunkt.. Blødte også af flere omgange og fik på trods af det de dejligste tvillinge drenge.. Ved mig fandt de ud af, at moderkagen til den ene lå med kanten ned mod livmodermunden og det var herfra det blødte.. Skulle holde mig i ro til der ingen blødning var..

Anmeld

4. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg ville ringe til jordemoderen i morgen

Fortæl hende hvordan du har det. Hun kan henvise til en evt scanning eller undersøgelse

Håber at det løser sig, så du kan nyde din graviditet

Anmeld

4. maj 2014

AnnaK89

ønskebørn74 skriver:

Mig tog de ind til scanning på det tidspunkt.. Blødte også af flere omgange og fik på trods af det de dejligste tvillinge drenge.. Ved mig fandt de ud af, at moderkagen til den ene lå med kanten ned mod livmodermunden og det var herfra det blødte.. Skulle holde mig i ro til der ingen blødning var..

Har blødt lidt igen her til aften - jeg giver snart op
Føler mig sku magtesløs!

Anmeld

4. maj 2014

AnnaK89

AnjaM skriver:

Jeg ville ringe til jordemoderen i morgen

Fortæl hende hvordan du har det. Hun kan henvise til en evt scanning eller undersøgelse

Håber at det løser sig, så du kan nyde din graviditet

Vil også forsøge at få fat i min JM i morgen. Har blødt igen til aften

Anmeld

4. maj 2014

isabellasmor

Har i ikke en svangregang/akut klinik halløj for gravide, på jeres sygehus? Det er der på Hillerød hvor jeg skal føde, og der tager de ind for netop sådanne akutte komplikationer. 

Jeg ville altså simpelthen ikke nøjes med den behandling du har fået  Selvom jeg udemærket selv har stået hvor ingen ville gøre noget eller undersøge ordentligt... Men jeg ville altså ringe igen ..... 1813? Eller er det direkte til vagtlægen du skal ringe? Der må da være nogen der tager det alvorligt altså 

Håber det er harmløst 

Anmeld

4. maj 2014

AnnaK89

isabellasmor skriver:

Har i ikke en svangregang/akut klinik halløj for gravide, på jeres sygehus? Det er der på Hillerød hvor jeg skal føde, og der tager de ind for netop sådanne akutte komplikationer. 

Jeg ville altså simpelthen ikke nøjes med den behandling du har fået  Selvom jeg udemærket selv har stået hvor ingen ville gøre noget eller undersøge ordentligt... Men jeg ville altså ringe igen ..... 1813? Eller er det direkte til vagtlægen du skal ringe? Der må da være nogen der tager det alvorligt altså 

Håber det er harmløst 

Nej det er der desværre ikke på Hjørring sygehus (tror det er for småt).
Ja det er direkte til vagtlægen vi skal ringe, da man først bliver koblet til fødegangen i uge 24 heroppe

Nu har jeg blødt sådan at det igen dryppede ned i toilettet, så vil have fat i min JM i morgen og hører om hun kan gøre et eller andet.

Anmeld

4. maj 2014

isabellasmor

AnnaKJ skriver:

Nej det er der desværre ikke på Hjørring sygehus (tror det er for småt).
Ja det er direkte til vagtlægen vi skal ringe, da man først bliver koblet til fødegangen i uge 24 heroppe

Nu har jeg blødt sådan at det igen dryppede ned i toilettet, så vil have fat i min JM i morgen og hører om hun kan gøre et eller andet.

Kan du ikke ringe til vagtlægen igen? Altså du drypper blod .... Det "må" man jo ikke for Søren  årh tænker bare hvad nu hvis der er noget akut som blot bliver værre  øv hvor må det være nogle lange timer for dig 

Men, jeg har selv denne graviditet haft mange komplikationer og har flere gange fået afvide at de ikke ville gøre noget for mit barn eller mig , for hun ville ikke overleve alligevel hvis det blev værre. Så frustrationen kan jeg sagtens føle 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.