Opdatering - skal jeg gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2014

AnnaK89

Mor11 skriver:

De laver også indvendige scanninger privat ring til din nærmeste klinik og fortæl hvad du har brug for og om de kan give dig det.  Det kan de garanteret. 

Gør de det?
Det var jeg ikke klar over.
Men spørgsmålet er om jeg kommer hurtigere til der end jeg ellers ville gøre når nu min læge har sendt en henvisning til sygehuset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
AnnaKJ skriver:

Gør de det?
Det var jeg ikke klar over.
Men spørgsmålet er om jeg kommer hurtigere til der end jeg ellers ville gøre når nu min læge har sendt en henvisning til sygehuset?

Den klinik jeg selv har brugt har givet mig tid enten samme dag eller dagen efter de er rigtig søde til at tage en ind lidt akut når man er oprigtigt nervøs og ikke bare vil have en hygge scanning.

jeg ville prøve under alle omstændigheder og hvis de så er helt bookede og først har en tid om en uge eller 2 som du tror du også skal vente til sygehuset, så kan du jo bare sige nej tak. 

Anmeld

5. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Åh, hvor må det være frustrerende! kan godt forstå at du snart ikke kan mere.

Har du talt med fødegangen? Jeg ringede til vores fg da jeg var i uge 10 og blødte. Jeg vidste godt at jeg ikke hørte til dér men i min panik kunne jeg kun finde deres nummer.
Jeg blev sendt til scanning på akutmodtagelsen.

Håber at du trods alt er ved godt mod

Anmeld

5. maj 2014

Kay

det er si.pelthend bare for dårligt!!! 

hvis jeg var dig havde jeg betalt for en privat scanning... du skulle da så meget havde været sendt til akut scanning og undersøgelse! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.