Opdatering - skal jeg gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.553 visninger
53 svar
17 synes godt om
4. maj 2014

AnnaK89

I får lige en opdatering mere.

Havde jo den blødning i fredags og mange menssmerter.
Igår aftes var der igen noget svagt lyserødt blod i mit trusseindlæg iden jeg gik i seng, havde ingen smerter rigtig.
Nu har jeg været på toilet igen og da jeg tørre mig var der en lille bitte blodig klump af et eller andet på papiret. Tørrede mig igen og der var stadig lidt.

Skal jeg ringe til vagtlægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2014

ano14316

AnnaKJ skriver:

Igår aftes var der igen noget svagt lyserødt blod i mit trusseindlæg iden jeg gik i seng, havde ingen smerter rigtig.
Nu har jeg været på toilet igen og da jeg tørre mig var der en lille bitte blodig klump af et eller andet på papiret. Tørrede mig igen og der var stadig lidt.

Ja det synes... Jeg synes du skulle skannes så i fandt ud af hvorfor du bløder..

Anmeld

4. maj 2014

Carina:-)

Ja det synes jeg.

Hvis det er fordi din livmoderhals åbner sig,kan de altså gore meget for at stoppe det inden det bliver kritisk. 

Anmeld

4. maj 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
AnnaKJ skriver:

Ja, du bør ringe

Anmeld

4. maj 2014

AnnaK89

Carina:-) skriver:

Ja det synes jeg.

Hvis det er fordi din livmoderhals åbner sig,kan de altså gore meget for at stoppe det inden det bliver kritisk. 

Har ringet og fået besked på at komme ind.
Vil ikke male fanden på væggen og ved at man har meget udflåd i en graviditet, men har haft en del sejt slim, så måske slimproppen? Heldigvis kan den jo gendannes HVIS det skulle være den.

Anmeld

4. maj 2014

Carina:-)

AnnaKJ skriver:

Vil ikke male fanden på væggen og ved at man har meget udflåd i en graviditet, men har haft en del sejt slim, så måske slimproppen? Heldigvis kan den jo gendannes HVIS det skulle være den.

Håber det bedste 

Og synes bestemt ikke du maler fanden på væggen,det er jo dit guld det drejer sig om 

Anmeld

4. maj 2014

AnthonsMor

AnnaKJ skriver:

Slimproppen kan gå op til flere gange, så den skal du slet ikke tænke på

Håber alt er vel med lille bebsen..

Anmeld

4. maj 2014

AnnaK89

AnthonsMor skriver:

Slimproppen kan gå op til flere gange, så den skal du slet ikke tænke på

Håber alt er vel med lille bebsen..

Ja det er jeg helt klar over. Det var også det jeg mente med det jeg skrev.

Anmeld

4. maj 2014

AnnaK89

Endnu en opdatering!

Har så været hos vagtlægen, som ikke vil gøre noget.
Han tog en stix af min urin, ingen blærebetændelse.
Fortalte ham om mine plukveer og menssmerter de sidste 14 dage, men dem var han ikke bekymret for
Han sagde at blev det ved eller fik jeg flere smerter, så skulle jeg komme igen - men jeg tænkte lidt, det er jo præcis det jeg gør?

Jeg forstår det ikke
Men måske jeg bare skal lade være med at bekymre mig så!

Anmeld

4. maj 2014

ønskebørn74

AnnaKJ skriver:

Endnu en opdatering!

Har så været hos vagtlægen, som ikke vil gøre noget.
Han tog en stix af min urin, ingen blærebetændelse.
Fortalte ham om mine plukveer og menssmerter de sidste 14 dage, men dem var han ikke bekymret for
Han sagde at blev det ved eller fik jeg flere smerter, så skulle jeg komme igen - men jeg tænkte lidt, det er jo præcis det jeg gør?

Jeg forstår det ikke
Men måske jeg bare skal lade være med at bekymre mig så!

Mærker du babyen fint?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.