Opdatering - skal jeg gøre noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2014

AnnaK89

Mama2012 skriver:

Du bliver nødt til at stå fast overfor den du ringer til!!! Det er IKKE i orden, at du skal gå og være bange og bløde!!!

Jeg ville ringe til fødegangen igen og snakke med dem - og hvis de ikke ved, hvad de skal stille op, så bed om at få en skanning. 

Sidder og venter på at jordemodercentret åbner her kl 10, så jeg kan få fat i min JM eller en anden JM.

Det eneste jeg gerne vil vide, er hvor den blødning kommer fra, om mine plukveer har haft betydning for min livmoderhals og om det har betydning for baby.
Det ville virkelig give mig ro.
Det er virkelig frustrerende at gå og bløde on/off!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

MissTas

AnnaKJ skriver:

Sidder og venter på at jordemodercentret åbner her kl 10, så jeg kan få fat i min JM eller en anden JM.

Det eneste jeg gerne vil vide, er hvor den blødning kommer fra, om mine plukveer har haft betydning for min livmoderhals og om det har betydning for baby.
Det ville virkelig give mig ro.
Det er virkelig frustrerende at gå og bløde on/off!

Kan godt forstå dig

Jeg blødte 7-8 gange løbende gennem min graviditet med Annastacia. Hver gang blev jeg sendt til en akut scanning. De fandt ud af, at jeg havde en MEGET sart livmoderhals, så det var den jeg blødte fra og det havde ingen betydning. Synes du skal forlange af din JM i dag, at der skal ske noget.

Held og lykke

Anmeld

5. maj 2014

AnnaK89

MissTas skriver:

Kan godt forstå dig

Jeg blødte 7-8 gange løbende gennem min graviditet med Annastacia. Hver gang blev jeg sendt til en akut scanning. De fandt ud af, at jeg havde en MEGET sart livmoderhals, så det var den jeg blødte fra og det havde ingen betydning. Synes du skal forlange af din JM i dag, at der skal ske noget.

Held og lykke

Jeg har pletblødt en 5-6 gange fra i fredags, synes bare det er for meget
Og helt utroligt at de intet vil gøre

Klart at man bliver vildt bekymret!
Øv altså!

Anmeld

5. maj 2014

Lotus86

Håber de gider lytte til dig. Krydser fingre for der ikke er noget galt.

Anmeld

5. maj 2014

Kay

AnnaKJ skriver:

Jeg har pletblødt en 5-6 gange fra i fredags, synes bare det er for meget
Og helt utroligt at de intet vil gøre

Klart at man bliver vildt bekymret!
Øv altså!

Kan virkelig ikke forstå du ikke er blevet sendt til scanning eller undersøgelse... da jeg begyndte at bløde i uge 7+ blev jeg sendt til svangerskabs afdelingen på Herlev og blev akut skannet og taget prøver, det viste sig jo så at være en sa... men blev taget alvorligt og skannet med det samme...

Syntes det er for dårligt at du der er så meget længere hende ikke er blevet akut skannet... eller undersøgt livmoderhals 

Anmeld

5. maj 2014

AnnaK89

Kay skriver:

Kan virkelig ikke forstå du ikke er blevet sendt til scanning eller undersøgelse... da jeg begyndte at bløde i uge 7+ blev jeg sendt til svangerskabs afdelingen på Herlev og blev akut skannet og taget prøver, det viste sig jo så at være en sa... men blev taget alvorligt og skannet med det samme...

Syntes det er for dårligt at du der er så meget længere hende ikke er blevet akut skannet... eller undersøgt livmoderhals 

Jeg forstår det ærligt heller ikke
Jeg håber der sker noget idag, ellers ved jeg bare slet ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

5. maj 2014

Francisca

AnnaKJ skriver:

Har du fået snakket med din jordmoder? Håber alt er ok!!

Anmeld

5. maj 2014

AnnaK89

Francisca skriver:

Har du fået snakket med din jordmoder? Håber alt er ok!!

Jordemodercentret åbner kl 10, så sidder bare og venter på at kunne ringe.

Anmeld

5. maj 2014

Kay

AnnaKJ skriver:

så må du slå i bordet! hvis det er en truende fortidlig fødsel så kan dejo gøre ting for at stoppe det, hvis de gør det i tide! sys ik den behandling du har fået er ok! 

Anmeld

5. maj 2014

Hugoline.

Jeg håber du er kommet til scanning og alt er fint 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.