Min datter fik tæsk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2014

Janni.

Puha! Jeg er rystet!
Jeg havde bestemt ikke afleveret mit barn i den børnehave igen.

stakkels barn og forældre. Håber i finder en holdbar løsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

RosSofi

Troldemommi skriver:

Åhh nej stakkels lille pige, hvad siger børnehaven til det her? Og pædagogerne? 

Føj 

Monica 

Tænker de samme, hvor er børnehaven henne? Har de før været opmærksomme på drengene? Er der fokus på at de skal have hjælp? Det er simpelthen ikke i orden at risikere,at andre børn udsættes for sådan noget som din datter. 

Anmeld

26. april 2014

SandraXOXO

Tænk at så små børn kan være psykopater! :-S håber da godt nok kommunen gør noget ved den sag. Stakkels Din lille pige, hvis hun stadig er glad for børnehaven, kan du så ikke forlange de andre børn flytter inst? Det kan jo ikke være rigtigt at sådan et par møgunger skal have lov at blive og hun skal flytte! Jeg ville ihvertfald aldrig have mit barn i nærheden af dem igen!

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Det var godt, det blev fixet :-) 

Jeg tænker på, om du har talt med ledelsen? Om hvordan de forholder sig til episoden, og hvilken konsekvens det får for drengene? 

Nej det har jeg ikke endnu, men det skal vi ihvert fald have lavet et møde om.. For er det sket denne gang kan det ske igen, og det skal helst undgåes.. Jeg ved heller ikke om de har tænkt sig at gøre mere ud af det, pædagogerne virkede som om at hændelsen her ikke var det store, andet at det jo selvfølgelig vaar voldsomt med blodet.. Og det chokerer mig endnu mere... Men vil som det første ringe mandag morgen til kommunen og rådføre mig og høre hvad vi skal have gjort.. Hun bliver ikke sendt afsted før der er lavet en løsning igen nemlig..

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Åhh nej stakkels lille pige, hvad siger børnehaven til det her? Og pædagogerne? 

Føj 

Monica 

De har ikke sagt så meget faktisk.. Andet end at de ringede hende hjem, og fortalte kort om episoden. De tog det stille og roligt omkring det hele.. Lidt for stille og roligt efter min mening...

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Tænk at så små børn kan være psykopater! :-S håber da godt nok kommunen gør noget ved den sag. Stakkels Din lille pige, hvis hun stadig er glad for børnehaven, kan du så ikke forlange de andre børn flytter inst? Det kan jo ikke være rigtigt at sådan et par møgunger skal have lov at blive og hun skal flytte! Jeg ville ihvertfald aldrig have mit barn i nærheden af dem igen!

Mit mål er at de børn skal flyttes fuldstændig fra min datter.. Jeg vil ikke have dem i nærheden af hende, og hvordan de klarer den er deres hovedpine.. Hvis de bliver i bh, så skal de have opsyn udenfor HELE tiden, så sådan  noget her ikke kan ske igen..

Det jo ikke første gang den ene har været efter hende udenfor..

Anmeld

26. april 2014

Loan

Hold op en skrækkelig oplevelse, og hvor har jeg dog ondt af din datter og ikke mindst også dig.

Jeg tænker lidt når pædagogerne nu tog det ih så pænt og roligt, er der så nogen kontakt til drengenes forældre? Er de sat grundigt ind i hvad de render og laver?

Og så synes jeg virkelig det for galt det din datter som skal flyttes fordi nogle snotunger har en skrue løs, det da ikke offeret som skal straffes men de skyldige.

Og så håber jeg kommunen aktivt går ind i sagen for at finde kilden til drengenes adfærd. Om det er den ene som lokker den anden med på ugerningen eller om de er lige gode om det, nu hvor det er den ene som før har gjort noget.

Anmeld

26. april 2014

Studerendemor

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke endnu, men det skal vi ihvert fald have lavet et møde om.. For er det sket denne gang kan det ske igen, og det skal helst undgåes.. Jeg ved heller ikke om de har tænkt sig at gøre mere ud af det, pædagogerne virkede som om at hændelsen her ikke var det store, andet at det jo selvfølgelig vaar voldsomt med blodet.. Og det chokerer mig endnu mere... Men vil som det første ringe mandag morgen til kommunen og rådføre mig og høre hvad vi skal have gjort.. Hun bliver ikke sendt afsted før der er lavet en løsning igen nemlig..

Det lyder som en fornuftig plan. 

Mht. pædagogernes reaktion; jeg har set kollegaer helt kolde i situationen, for derefter at bryde sammen på lærerværelset i chok...

Jeg vil mene, at det bedste for din pige, ville være at drengene blev bortvist. For din datter kan komme til at opleve det som en straf, at blive flyttet et andet sted hen.

Det er selvfølgelig en kompliceret sag, fordi man som forælder føler et tillidsbrud fra pædagogernes side, og tanker som; "kan de overhovedet have ansvaret for mit barn" er naturlig.

Men jeg synes du skal lade din datter være hjemme, tale med hende om episoden lige så meget, som hun har brug for, fortælle hende at hun er uden skyld, og så vente med at afgøre hendes fremtid i børnehaven. Måske ser ledelsen på det, på en måde der er helt uacceptabel for jer. Og så er det bedre, hun er et andet sted. 

Anmeld

26. april 2014

stm2812

Anonym skriver:

I børnehaven i går eftermiddags blev min datter desideret tæsket af 2 lidt ældre drengebørn i børnehaven!

Først har de stået og drillet min datter og hendes veninde ude på marken, derefter er den ene begyndt at sparke hende så hun røg ned på jorden, og så tog de kæppe og pinde og begyndte ellers bare at slå løs på hende i hovedet og på ryggen!!! Jeg er målløs over at dette er sket. Fyldt med vrede og harme over 2 snotunger på mellem 5-6 år er så syge i hovedet at mishandle et andet barn på den måde! Over at der INGEN pædagoger var til steder da det skete????

Min datter måtte selv gå med fuldstændig blodigt tøj og næseblod ned og "sige det til de voksne" som hun selv fortalte os det.

Hun er næsten lige blevet 4 år, og den ene af de drenge der overfaldt hende har gentagne gange været efter hende ude på legepladsen (de går ikke på samme stue), og jeg har også haft gjort personalet opmærksom på dette! Alligevel sker sådan noget her, som bare ikke måtte ske!!!!

Hun er blevet undersøgt grundigt af lægen, der er HELDIGVIS ikke sket mere end et blåt øje, en kæmpe blå bokser næse samt en masse mærker af slag på skulder og ryg.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor heldig hun har været i den her episode, at der ikke skete mere. De har slået hende flere gange i hovedet med kæppe, hun kunne jo have ligget ude på marken bevidstløs? De kunne have skadet hende helt vildt markant mere, i tanker jeg slet ikke tør tænke på! Jeg er SÅ vred og rasende!

Vi har selvfølgelig anmeldt episoden til politiet, og næste skridt er at kontakte kommunen. Dette på opfordring af lægen, samt politiet da vi tog kontakt til dem, grundet episoden har været SÅ voldsom.

Jeg er stadig i vildrede om jeg overhovedet vil have hende i den bh mere, men hun elsker den, for hun har så mange gode venner dernede på den stue hun går på. På den anden side er jeg også bange for at hun bliver bange for at blive aflveret igen efter alt det her, hvilket jo er helt forståeligt..

Det blev en smule langt, men jeg skulle simpelthen af med det her.

Ej får helt kuldegysninger over at læse om den skrækkelige episode. Jeg føler virkelig med dig/jer og kan slet ikke forestille mig de hjertesmerter i må have lige nu. Hvor er det bare grusomtHåber virkelig ikke hun får varige men psykisk af denne frygtelige episode

Syntes det er virkelig godt I har anmeldt det. Og kan altså heller ikke lade være ned at tænke mit om hvor de forældre har været. 5-6 årige burde sq efter min mening ikke være så onde. Og pædagogerne?? Når de ved der er et problem burde de fandme være mere opmærksomme! 

Håber det får konsekvenser!

stort kram til dig og din familie

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Det lyder som en fornuftig plan. 

Mht. pædagogernes reaktion; jeg har set kollegaer helt kolde i situationen, for derefter at bryde sammen på lærerværelset i chok...

Jeg vil mene, at det bedste for din pige, ville være at drengene blev bortvist. For din datter kan komme til at opleve det som en straf, at blive flyttet et andet sted hen.

Det er selvfølgelig en kompliceret sag, fordi man som forælder føler et tillidsbrud fra pædagogernes side, og tanker som; "kan de overhovedet have ansvaret for mit barn" er naturlig.

Men jeg synes du skal lade din datter være hjemme, tale med hende om episoden lige så meget, som hun har brug for, fortælle hende at hun er uden skyld, og så vente med at afgøre hendes fremtid i børnehaven. Måske ser ledelsen på det, på en måde der er helt uacceptabel for jer. Og så er det bedre, hun er et andet sted. 

Men kan jeg som forælder godt kræve en bortvisning??

Og ja jeg føler et kæmpe tillidsbrud fra bh af.. Der har jo ingen pædagoger været i et ret stort område og holde øje, ellers ville de jo både have hørt og set hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.