Min datter fik tæsk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2014

asphodel

Du må gerne holde os opdateret - jeg tror vi er mange, der gerne vil høre hvordan det hele ender!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2014

Anonym trådstarter

asphodel skriver:

Du må gerne holde os opdateret - jeg tror vi er mange, der gerne vil høre hvordan det hele ender!

Selvfølgelig.. Jeg skal nok skrive hvad der bliver fundet af løsninger.

Min datter har det indtil videre stadig rigtig godt, vi har snakket om episoden et par gange, og det var stille og roligt.

Vi fandt yderligere en kæmpe bule i hovedet, men den var jo skjult under al hendes hår.. Hun ser heller ikke så medtaget ud længere.. Hævelsen er faldet over næsen, stadig lidt blå dog, og øjet også lidt blåt og rødt endnu..

Men hun smiler og leger og virker stadig nogenlunde upåvirket, så det er rigtig gode tegn 

Anmeld

27. april 2014

tarkoflen

Puha sikke da en forfærdelig omgang

Jeg må indrømme at jeg slet ikke forstår at lederen ikke har kontaktet jer! Og jeg er sådan set ligeglad med at det var fredag eftermiddag eller hvornår det var.
Jeg var ude for en lignende episode, dog slet ikke så fysisk som jeres datter, da jeg gik i folkeskole. Det var en aften i forbindelse med et arrangement og skolelederen ringede hjem til mine forældre kl 21 om aftenen for at høre hvordan vi havde det og for at forsikre os om, at der ville blive gjort noget for at sådan en episode ikke ville ske igen! Og det synes jeg ærlig talt også havde været på sin plads her!

Jeg håber l får noget hjælp og at jeres datter ikke kommer til at få mén af det!
Og så håber jeg selvfølgelig at bh tager det alvorligt og sørger for at l bliver trygge igen!

Stort

Anmeld

27. april 2014

2babygirls

Anonym skriver:

I børnehaven i går eftermiddags blev min datter desideret tæsket af 2 lidt ældre drengebørn i børnehaven!

Først har de stået og drillet min datter og hendes veninde ude på marken, derefter er den ene begyndt at sparke hende så hun røg ned på jorden, og så tog de kæppe og pinde og begyndte ellers bare at slå løs på hende i hovedet og på ryggen!!! Jeg er målløs over at dette er sket. Fyldt med vrede og harme over 2 snotunger på mellem 5-6 år er så syge i hovedet at mishandle et andet barn på den måde! Over at der INGEN pædagoger var til steder da det skete????

Min datter måtte selv gå med fuldstændig blodigt tøj og næseblod ned og "sige det til de voksne" som hun selv fortalte os det.

Hun er næsten lige blevet 4 år, og den ene af de drenge der overfaldt hende har gentagne gange været efter hende ude på legepladsen (de går ikke på samme stue), og jeg har også haft gjort personalet opmærksom på dette! Alligevel sker sådan noget her, som bare ikke måtte ske!!!!

Hun er blevet undersøgt grundigt af lægen, der er HELDIGVIS ikke sket mere end et blåt øje, en kæmpe blå bokser næse samt en masse mærker af slag på skulder og ryg.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor heldig hun har været i den her episode, at der ikke skete mere. De har slået hende flere gange i hovedet med kæppe, hun kunne jo have ligget ude på marken bevidstløs? De kunne have skadet hende helt vildt markant mere, i tanker jeg slet ikke tør tænke på! Jeg er SÅ vred og rasende!

Vi har selvfølgelig anmeldt episoden til politiet, og næste skridt er at kontakte kommunen. Dette på opfordring af lægen, samt politiet da vi tog kontakt til dem, grundet episoden har været SÅ voldsom.

Jeg er stadig i vildrede om jeg overhovedet vil have hende i den bh mere, men hun elsker den, for hun har så mange gode venner dernede på den stue hun går på. På den anden side er jeg også bange for at hun bliver bange for at blive aflveret igen efter alt det her, hvilket jo er helt forståeligt..

Det blev en smule langt, men jeg skulle simpelthen af med det her.

Stakkels stakkels lille pige!!!! Føj for en opførsel af sådan nogle drenge... Hvad er det for en verden vi lever i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.