Min datter fik tæsk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2014

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Det var dog en frygtelig oplevelse. Håber din datter er oven på igen. 

Jeg kan godt forstå i kontakter læge og informerer kommunen , men forstår ikke helt i drager politiet ind i sagen? Det er jo små børn som ikke er bevidste om omfanget og konsekvenserne af deres handling. Hvem forventer i jer at politiet skal gøre? Misforstå mig ikke, det er rigtig synd for jer, hvad der er sket. 

Det skal meldes til politiet når det er så groft som det var.. Det skal det hvis der kommer mén af det senere hen..

der skal heller ikke såes tvivl om hvem der har slået hende. Ville da nødig blive klandret for at mishandle mit eget barn, fordi folk ser hvor medtaget hendes ansigt er, og får forkerte tanker om hvad der er sket, hvis du forstår..

drengene bliver heller ikke meldt, men selve overfaldet er meldt, og det er kun min datters navn der står på papirerne.. 

Der var hvad vi fik af vide.. Altså hvorfor det skulle meldes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

TNBC

chas12 skriver:

Stakkels din datter - det må have været en grim oplevelse for hende og selvfølgelig jer! ��

Nu er der mange der skriver i aldrig ville sende børnene afsted igen osv osv. Er alle egentlig klar over hvordan normeringen er i børnehaver? Jeg er selv i en børnehave, og hvor end man gerne vil så kan det simpelthen ikke lade sig gøre at have opsyn på alle børn på en gang!! Og det tror jeg desværre er sådan mange steder.... 

håber din datter er ok, og stadig har lyst til at komme i børnehave igen!��

Børnene må ikke være alene på et stort græsareal, hvis der ikke er nok pædagoger, så holder man dem på legepladsen. Ja man kan ikke holde øje med alle børnene hele tiden, men at et barn kan få tæsk, uden nogen hører det, bør ikke ske. det handler jo ikke om 5min og pigen gik selv efter hjælp. 

Hvor jeg arbejdede sidst var der en park ved siden af legepladsen, men børnene måtte kun være der hvis der var en voksen.

når der ikke er mange pædagoger planlægger man det, så de ting ikke sker, ikke for mange børne ude før der er nok voksne ude, og mange børnehave børn går selv ind på toilettet.

Anmeld

26. april 2014

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Det skal meldes til politiet når det er så groft som det var.. Det skal det hvis der kommer mén af det senere hen..

der skal heller ikke såes tvivl om hvem der har slået hende. Ville da nødig blive klandret for at mishandle mit eget barn, fordi folk ser hvor medtaget hendes ansigt er, og får forkerte tanker om hvad der er sket, hvis du forstår..

drengene bliver heller ikke meldt, men selve overfaldet er meldt, og det er kun min datters navn der står på papirerne.. 

Der var hvad vi fik af vide.. Altså hvorfor det skulle meldes.

Ok, tak for svar :-) håber ikke der bliver men, ej heller psykisk. 

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Ok, tak for svar :-) håber ikke der bliver men, ej heller psykisk. 

Det håber vi heller ikke. Og det var så lidt 

Anmeld

26. april 2014

M&J87

Puha :-( God bedring til din datter.

Min tanke er : Hvad fanden er der galt med de to drenge ? Det er da unormalt psykopatisk opførsel!!!!

Anmeld

27. april 2014

Babydrøm

I børnehaven i går eftermiddags blev min datter desideret tæsket af 2 lidt ældre drengebørn i børnehaven!

Først har de stået og drillet min datter og hendes veninde ude på marken, derefter er den ene begyndt at sparke hende så hun røg ned på jorden, og så tog de kæppe og pinde og begyndte ellers bare at slå løs på hende i hovedet og på ryggen!!! Jeg er målløs over at dette er sket. Fyldt med vrede og harme over 2 snotunger på mellem 5-6 år er så syge i hovedet at mishandle et andet barn på den måde! Over at der INGEN pædagoger var til steder da det skete????

Min datter måtte selv gå med fuldstændig blodigt tøj og næseblod ned og "sige det til de voksne" som hun selv fortalte os det.

Hun er næsten lige blevet 4 år, og den ene af de drenge der overfaldt hende har gentagne gange været efter hende ude på legepladsen (de går ikke på samme stue), og jeg har også haft gjort personalet opmærksom på dette! Alligevel sker sådan noget her, som bare ikke måtte ske!!!!

Hun er blevet undersøgt grundigt af lægen, der er HELDIGVIS ikke sket mere end et blåt øje, en kæmpe blå bokser næse samt en masse mærker af slag på skulder og ryg.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor heldig hun har været i den her episode, at der ikke skete mere. De har slået hende flere gange i hovedet med kæppe, hun kunne jo have ligget ude på marken bevidstløs? De kunne have skadet hende helt vildt markant mere, i tanker jeg slet ikke tør tænke på! Jeg er SÅ vred og rasende!

Vi har selvfølgelig anmeldt episoden til politiet, og næste skridt er at kontakte kommunen. Dette på opfordring af lægen, samt politiet da vi tog kontakt til dem, grundet episoden har været SÅ voldsom.

Jeg er stadig i vildrede om jeg overhovedet vil have hende i den bh mere, men hun elsker den, for hun har så mange gode venner dernede på den stue hun går på. På den anden side er jeg også bange for at hun bliver bange for at blive aflveret igen efter alt det her, hvilket jo er helt forståeligt..

Det blev en smule langt, men jeg skulle simpelthen af med det her.

Er målløs! Godt at høre din datter er ok.  til jer og god bedring med hende

Anmeld

27. april 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

I børnehaven i går eftermiddags blev min datter desideret tæsket af 2 lidt ældre drengebørn i børnehaven!

Først har de stået og drillet min datter og hendes veninde ude på marken, derefter er den ene begyndt at sparke hende så hun røg ned på jorden, og så tog de kæppe og pinde og begyndte ellers bare at slå løs på hende i hovedet og på ryggen!!! Jeg er målløs over at dette er sket. Fyldt med vrede og harme over 2 snotunger på mellem 5-6 år er så syge i hovedet at mishandle et andet barn på den måde! Over at der INGEN pædagoger var til steder da det skete????

Min datter måtte selv gå med fuldstændig blodigt tøj og næseblod ned og "sige det til de voksne" som hun selv fortalte os det.

Hun er næsten lige blevet 4 år, og den ene af de drenge der overfaldt hende har gentagne gange været efter hende ude på legepladsen (de går ikke på samme stue), og jeg har også haft gjort personalet opmærksom på dette! Alligevel sker sådan noget her, som bare ikke måtte ske!!!!

Hun er blevet undersøgt grundigt af lægen, der er HELDIGVIS ikke sket mere end et blåt øje, en kæmpe blå bokser næse samt en masse mærker af slag på skulder og ryg.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor heldig hun har været i den her episode, at der ikke skete mere. De har slået hende flere gange i hovedet med kæppe, hun kunne jo have ligget ude på marken bevidstløs? De kunne have skadet hende helt vildt markant mere, i tanker jeg slet ikke tør tænke på! Jeg er SÅ vred og rasende!

Vi har selvfølgelig anmeldt episoden til politiet, og næste skridt er at kontakte kommunen. Dette på opfordring af lægen, samt politiet da vi tog kontakt til dem, grundet episoden har været SÅ voldsom.

Jeg er stadig i vildrede om jeg overhovedet vil have hende i den bh mere, men hun elsker den, for hun har så mange gode venner dernede på den stue hun går på. På den anden side er jeg også bange for at hun bliver bange for at blive aflveret igen efter alt det her, hvilket jo er helt forståeligt..

Fy for s***n!

Stakkels jer og stakkels lille pige Hvor må det have været forfærdeligt!

Jeg ville aldrig nogensinde sætte mine ben i den institution igen! Jeg er udemærket med på, at man som pædagog ikke kan have øjne på alle børn hele tiden, men alligevel - der skal altid være nogen til at kunne holde øje på de forskellige områder af "legepladsen"..

Og magen til m*****er skal man sgu godt nok lede længe efter! Hvad er det for en tankegang så små drenge har!? Det er jo så uacceptabelt!

Jeg håber godt nok deres forældre sidder med en rigtig,  rigtig grim smag i munden!

Håber I alle sammen er ok, trods alt - og at din datter hurtigt er på benene igen! 

Anmeld

27. april 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Vi har intet hørt, men ved ikke om de overhovedet er sat ind i tingene.. Tænker lidt at de måske har fået af vide at deres børn har haft en episode hvor at de har været hårde mod en andens barn, og det er det?

Har snakket med min datters venindes mor der var sammen med vores datter da det skete, og hun havde bare fået af vide at der havde været en episode og ikke andet, bare hvis nu deres datter nævnte noget om det senere.. Det skal siges at deres datter også var blevet ramt på numsen og i hovedet (en hudafskrabning i panden under pandehåret) dog ikke lige så voldsomt som vores datter. Men stadig.. Bare en episode?

Nu ved jeg godt de har tavshedspligt, men denne pige har stået og set sin veninde blive banket til blods! Hun skal da have hjælp lige som din datter.

Hvis hun havde været voksen havde man været nervøs for at hun kunne udvikle posttraumatisk stress. Men når det er et barn fortæller man end ikke forældrene om det?!

Der er jo noget helt galt med hele den måde de tackler det på. Håber virkelig de har fortalt drengenes forældre om episoden så der også kan sættes hjælp end der.

Ja de er kun børn osv men det er grov vold, og det er da ikke mindre alvorligt fordi de ikke er voksne.

God bedring Din lille pige.

Anmeld

27. april 2014

melila

Anonym skriver:

Jeg har aldrig hørt noget lign. Jeg er helt rystet så jeg kan kun forstille mig hvordan du har det.. Jeg havde aldrig taget min datter derned igen. Jeg ved godt at man ikke kan holde sig væk hver gang der sker noget frygteligt, men lige i det her tilfælde blev der ikke grebet ind af pædagogerne og så det dit job at beskytte hende fra at det sker igen.. så hellere lave lege aftaler med de gode venner dernede. kram til dig. Håber din guldklump er i bedring 

Anmeld

27. april 2014

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Nu ved jeg godt de har tavshedspligt, men denne pige har stået og set sin veninde blive banket til blods! Hun skal da have hjælp lige som din datter.

Hvis hun havde været voksen havde man været nervøs for at hun kunne udvikle posttraumatisk stress. Men når det er et barn fortæller man end ikke forældrene om det?!

Der er jo noget helt galt med hele den måde de tackler det på. Håber virkelig de har fortalt drengenes forældre om episoden så der også kan sættes hjælp end der.

Ja de er kun børn osv men det er grov vold, og det er da ikke mindre alvorligt fordi de ikke er voksne.

God bedring Din lille pige.

Jeg har aftalt med moderen til det andet barn at de er med inde over når vi kommer længere ind i sagen, da deres datter jo som du også selv siger er berørt af sagen..

Og jeg ved jo stadig ikke om drengenes forældre har fået noget at vide.. Det håber jeg da så sandelig de har..

Er spændt på hvad der kommer til at ske efter jeg har haft kontakt med kommunen, og om de er til at arbejde med..

Tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.