Min datter fik tæsk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2014

Anonym trådstarter

Mor i Aarhus skriver:

Vil lige skynde mig at fortælle, at du ikke er anonym

Ja, det så jeg godt lige.. kan ikke ændre det nu, så skidt pyt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2014

ESV

Ja det var en ups'er.. Og nu kan jeg ikke rette det, ih!

Men tak, vi er også lettede over at hun er ok..

Du kan skrive til en adm de kan vist ændre det så du står anonym

Anmeld

26. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du gerne vil være ano, ka det hurtigt ordnes. 

Stakkels din datter. Vh stine

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

ESV skriver:

For det første er du ikke anno! For det andet får du lige en for det er da en fuldstændig forfærdelig historie.

Jeg er ikke sikker på jeg ville have tillid til at den institution magtede at passe på mit barn efter sådan en oplevelse. Men hvis du ikke vil flytte hende må du spørge ind til hvad de konkret vil gøre for at dette ikke sker igen, for det må og skal bare ikke ske igen hverken overfor dit barn eller overfor andres børn. Og så syntes jeg det er rigtig godt du har indberettet det til kommunen for børn der gør sådan noget forfærdeligt noget skal da virkelig bruge noget hjælp!!

Håber din lille pige hurtigt kommer sig både fysisk og psykisk!

Ja, fandt godt lige ud af det..

Min plan er indtil videre at holde hende hjemme indtil vi har fundet ud af hvad der skal ske i bh. Er heldigvis på barsel pt, så jeg er jo hjemme. Vi vil have en fuldstændig adskillelse af de børn fra vores datter. Eftersom det ikke er første gang den ene har været efter hende..

Hvordan de vil klare den, det ved jeg ikke. Men de unger skal bare ikke i nærheden af hende igen.. Og vi er næsten sikre på der er noget galt med den adfærd de har udvist 

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hvis du gerne vil være ano, ka det hurtigt ordnes. 

Stakkels din datter. Vh stine

Det vil jeg meget gerne være tak 

Anmeld

26. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Det vil jeg meget gerne være tak 

Sådan. Vh stine

Anmeld

26. april 2014

ESV

Anonym skriver:

Min plan er indtil videre at holde hende hjemme indtil vi har fundet ud af hvad der skal ske i bh. Er heldigvis på barsel pt, så jeg er jo hjemme. Vi vil have en fuldstændig adskillelse af de børn fra vores datter. Eftersom det ikke er første gang den ene har været efter hende..

Hvordan de vil klare den, det ved jeg ikke. Men de unger skal bare ikke i nærheden af hende igen.. Og vi er næsten sikre på der er noget galt med den adfærd de har udvist 

Det lyder heller ikke som helt normal adfærd det der! Altså vi har vel alle oplevet børn der bider slår sparker niver som et led i deres udvikling men det der er jo fuldstændig vanvittigt!

Anmeld

26. april 2014

Studerendemor

Anonym skriver:

Ja, det så jeg godt lige.. kan ikke ændre det nu, så skidt pyt.

Det var godt, det blev fixet :-) 

Jeg tænker på, om du har talt med ledelsen? Om hvordan de forholder sig til episoden, og hvilken konsekvens det får for drengene? 

Anmeld

26. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Åhh nej stakkels lille pige, hvad siger børnehaven til det her? Og pædagogerne? 

Føj 

Monica 

Anmeld

26. april 2014

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Det lyder heller ikke som helt normal adfærd det der! Altså vi har vel alle oplevet børn der bider slår sparker niver som et led i deres udvikling men det der er jo fuldstændig vanvittigt!

Jeg synes også det er meget voldsomt fraa enkelte tjat til hinanden og de små ting der jo hører med. Det her er jo overfald i værste grad nærmest! Og jeg er stadig helt uforstående over at det er sket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.