Hvor mange navne har jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

Clisolka

Her har de 2 - deres fornavn og deres efternavn. Deres efternavn har de efter deres fader, som er ret kort - og et familienavn (som moderen også skal have som efternavn på et tidspunkt )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

TbCp

Min datter har to fornavne, mit mellemnavn og vores fælles efternavn.

Min søn har to fornavne og vores fælles efternavn.

Anmeld

24. april 2014

Marts<3

Min søn har Danmarks længste navn 2 fornavne mit mellemnavn, sin fars mellemnavn og mit efternavn...

Anmeld

24. april 2014

EAF

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

4 - fornavn, mellemnavn (min mands afdøde bio. fars efternavn) og mine to efternavne (et er efternavnet på min mors side af familien og det andet er efternavnet på min fars side) Kunne ikke være anderledes og min mand tog mine efternavne da vi blev gift (da han ikke havde noget tilhørsforhold til det efternavn han havde fået som var Nielsen) og tilføjede så hans biologiske fars efternavn så min søn og ham hedder det samme. Jeg tog ikke mellemnavnet, så mit navn er uændret  

Hvis det giver mening 

Anmeld

25. april 2014

Christabelle

4.
2 fornavne (Mila Eline) 1 mellemnavn (fra far) 1 efternavn (fra mor)

Anmeld

25. april 2014

Ciss

Mine har et fornavn + et mellemnavn (navnet på den gamle slægtsgård, min bedstefar voksede op på) + et efternavn (deres fars).

Jeg synes, det er helt perfekt. Så har de et navn, som er helt deres eget (fornavnet) og så et navn fra hver side af slægten.

Anmeld

25. april 2014

Misscbn

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

Min søn har 4 navne Marcello Emilio B******** K******* 

Anmeld

25. april 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter har to fornavne, Sabrina Yasmin og to efternavne (mit og hendes fars)

Min søn har også to fornavne, Adam Ismail og mit efternavn.

Jeg har altid selv ønsket at have to fornavne men har kun et, så der var ingen tvivl om, at mine børn skulle have to

Anmeld

25. april 2014

Michelle21

Vores søn får 4 navne.. 

Et fornavn og så mit mellemnavn og efternavn og så min mands efternavn.. Mit mellemnavn er mit fødenavn så det skal føres videre.. 

Anmeld

25. april 2014

Møn-Mor

Mine børn har:

1 fornavn 1 mellemnavn (ikke sådan et man kan bruge som kaldenavn) og 1 efternavn.

Mellemnavnet er fra farens side og efternavnet fra min side.

Min pige ville jeg gerne have haft til at hedde Elise efter hendes fornavn, men synes altså 4 navne ville blive for meget og mellemnavnet fra min kærestes side kunne ikke undværes, da min søn også har fået det og det skulle være ens for begge børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.