Hvor mange navne har jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

3, fornavn mors-efternavn fars-efternavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

LinLin

De har begge tre:

David (mors efternavn) (sin fars efternavn (dobbelt navn med bindestreg)) - så det er ret langt...

Adam (fars mellemnavn) (mors efternavn)

Min mand og jeg har taget hinandens navne så vi hedder det samme som Adam (Vores fælles - David er min/delebarn )

Anmeld

24. april 2014

De3Guldklumper

Fornavn
Mors mellemnavn
Fars mellemnavn til efternavn

Så her er kærestens og mit efternavne slettet hos ungerne

Anmeld

24. april 2014

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Vores datter har 2 fornavne og 1 efternavn og vores søn har 1 fornavn, 1 mellemnavn og 1 efternavn

Anmeld

24. april 2014

Pigent

Her vil det blive fornavn mellemnavn mit mellemnavn og kæresten efternavn når den dag kommer

Anmeld

24. april 2014

Bshizzle

Nicolai X X X X.  (5 navne)

Lucas X X.  (3 navne) 

Anmeld

24. april 2014

Dorthe1986

Min søn hedder Emil Christian Meier Nielsen, hvor Emil stammer fra min storebror der hedder det tkl mellemnavn, Christian er min fars mellemnavn, og Meier er min søns fars mellemnavn og Nielsen er ligeledes fra hans far :-)

Anmeld

24. april 2014

Anonymo

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

Vores datter har et af hver, syntes flere end 3 navne bliver for langt 

Anmeld

24. april 2014

Trekløver(:

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

To fornavne et mellemnavn og et efternavn

Anmeld

24. april 2014

helle85

Pigent skriver:

min dreng hedder lucas østergaard bubel jensen

og min datter hedder freja østergaard jensen

østergaard er manden efter navn og bubel jensen er fra min far og hvorfor det kun er lucas der hedder bubel er fordi det kun er drengene i min familie der hedder det

og ind til vidre er det kun mig der kan fører det videre da ingen af mine brødre har børn endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.