Hvor mange navne har jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

Troldemommi

3 navne hver, et fornavn, et mellemmand som også er mit mellemnavn og så hedder vi alle det samme til efternavn efter min mand 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Leneur

Fornavn, mellemnavn (min mors efternavn), efternavn (min fars efternavn) så vi hedder det samme til mellem- og efternavn...

Anmeld

24. april 2014

Lunae

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

Begge mine børn har 3 navne. Et fornavn, et mellemnavn (fra faren) og et efternavn (fra mig)

Jeg har selv 4 navne og når jeg skal giftes (om en mdr i dag) får jeg sammen mellem og efternavn som mine børn!

Anmeld

24. april 2014

Mor til F

Vores kommende datter får 3 navne.

Fornavn bliver Freia og så får hun mit efternavn og derefter sin fars efternavn.  .

Det er planen at vi på sigt skal giftes - er forlovet.  Der streger jeg mit mellemnavn,  og beholder efternavn og får min kærestes/mands efternavn.  .

Ender med at få samme navne som min datter. Altså ikke fornavn,  selvfølgelig. 

Anmeld

24. april 2014

HopinWishin

Vores datter hedder 4 navne - lidt royal har man lov at være

Anmeld

24. april 2014

Kay

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

Elna har 2 fornavne Elna Marie

Og 2 mellemnavne et fra os hver og så et efternavn

Anmeld

24. april 2014

SandraXOXO

To fornavne og et efternavn. Egentlig burde de ha haft to efternavne men vi synes det var for langt. Nu har vi så bare et par unger der er kede af ikke at have både Mor og fars navn i deres.

Anmeld

24. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge mine piger har 4 navne i alt.

Thea, så mit mellemnavn + efternavn + kærstens efternavn.

Alberte, så mit mellemnavn + efternavn + kærstens efternavn. 

Så de har lidt lange navne, men de passer godt sammen! Vh stine

Anmeld

24. april 2014

Pigent

Kay skriver:

Elna har 2 fornavne Elna Marie

Og 2 mellemnavne et fra os hver og så et efternavn

Jeg går overvejer at gør næsten ligesom jer.
Fx Celina Olivia mit mellemnavn (9 bogstaver) kæresten mellem (4 bogstaver), kæresten efternavn (4 bogstaver), men tænker igen om det bliver alt for langt og om vi bare skal tag mit mellemnavn og kærestens efternavn så det kun bliver 4 navne. For min børn skal have to navne ligesom mig selv

Anmeld

24. april 2014

merethe

Profilbillede for merethe
Pigent skriver:

Mine børn har 3 navne Fornavn, mellemnavn og efternavn

Søren Henrik Eriksen

Mie Merethe Eriksen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.