Hvor mange navne har jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2014

FruStolpe

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

Vores har 4.

Fornavn, 2 mellemnavne (et fra hver af vores familier) og vores fælles efternavn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

Kay

Pigent skriver:

Jeg går overvejer at gør næsten ligesom jer.
Fx Celina Olivia mit mellemnavn (9 bogstaver) kæresten mellem (4 bogstaver), kæresten efternavn (4 bogstaver), men tænker igen om det bliver alt for langt og om vi bare skal tag mit mellemnavn og kærestens efternavn så det kun bliver 4 navne. For min børn skal have to navne ligesom mig selv

Vi stod i samme situation og ingen af os ville undvære at hun fik vores mellemnavn da det går i arv i familien 

Anmeld

24. april 2014

Fumbo

Vores datter får 3 navne.

fornavn - mellemnavn (mit som er fra min mors side) og kærestens efternavn.

Vi er ikke gift endnu, men snakker om det (mest om hvornår og hvordan - der er vi ikke helt enige )

Anmeld

24. april 2014

Pigent

Kay skriver:

Vi stod i samme situation og ingen af os ville undvære at hun fik vores mellemnavn da det går i arv i familien 

Jeg er helt sikkert på at mine børn skal have mit mellemnavn da det er specielt og mit efternavn er helt normalt så det kan jeg godt undvære. Kæresten vil have hans efternavn hvilket jeg er helt med på. synes også bare hans mellemnavn er fint, men tror vi ender med at springe det over

Anmeld

24. april 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Begge piger har 4 navne.

Isabell Nika fars mellemnavn, fars efternavn

Elina Nika fars mellemnavn navn, efternavn

Jeg har skiftet mit efternavn ud med hans 2 navne da vi blev gift, så vi hedder det samme alle 4.
Begge hans navne er lidt specielle, mit pigenavn var også specielt, men passede ikke så godt sammen med de andre så valgte at droppe det.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Han hedder Erik Peter Stryhn

Erik var vores valg af navn, Peter er da det er fra hans farfars side, og Stryhn er vores efternavn efter at jeg tog min kærestes efternavn

Vi vidste at han skulle have Peter som mellemnavn og Stryhn var slet ikke i tvivl som efternavn...

Men synes at han skulle hedde noget andet end Peter til fornavn...

Anmeld

24. april 2014

Louise H.

Isabella Rømer Jensen.

Fornavnet er hendes eget (sjovt nok )
Rømer er mit mellemnavn, som har været i familien i mange generationer.
Jensen er hendes fars efternavn, som jeg forhåbentlig også skal have en dag

Anmeld

24. april 2014

liten-mamma

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

Min datter har 3 navne. 

Fornavn, mellemnavn og efternavn - Nicoline Krogh Dissing

Anmeld

24. april 2014

modesty

Pigent skriver:

To fornavne (hvoraf vi kun bruger det første i daglig tale, men hvor det andet også indgår i f.eks kælenavne). Et efternavn - min mands. Der var ikke rigtigt nogle af vores efternavne der passede sammen, og det var faktisk mig der tog beslutningen at han kun skulle have min mands efternavn, som jeg synes er det pæneste af vores.

Anmeld

24. april 2014

Laulund87

Maria har 3. Fornavn, fælles mellemnavn og mit efternavn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.