Hvor mange navne har jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2014

Happiness

4

De har deres fornavn, mit mellemnavn, og mandens mellemnavn og efternavn. Det er fordi mandens mellemnavn er et familienavn fra hans mors side af, og efternavnet er fra hans fars Og jeg ville gerne have at de fik mit mellemnavn, da det er fra min fars side (som døde da jeg var 11år)

Jeg har også de samme mellemnavne og efternavn, så er også indehaver af 4 navne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2014

Tvillingemor80

5 fornavn mellemnavn mit-mellemnavn fars-mellemnavn efternavn

Anmeld

25. april 2014

Pigent

Sjovt og se hvor forskellig det er

Anmeld

25. april 2014

CaWi

Tre
Fornavn, min mors mellem navn, fars efternavn.

Anmeld

25. april 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Fornavn, mit mellemnavn og min kærestes mellemnavn (som efternavn)

Lillebror/søster får også et fornavn, mit mellemnavn og så efternavn

Anmeld

25. april 2014

MomInTheMaking

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

3 navne. Penny som fornavn. Louise til mellemnavn som mig og så hendes fars efternavn. Hvis vi for en søn skal han have min kærestes fornavn som mellemnavn (Rafael) da det er er navn mange i hans familie hedder. Han er selv Rafael efternavn den 3. godt vi ikke ser den familie (de er fra USA) for det ville nok være forvirrende.

Anmeld

25. april 2014

LMX

De 2 store har kun 2. Fornavn og efternavn. 

De 2 små har 4 navne. 2 fornavne mellemnavn og efternavn. Efternavnet bliver slettet til næste år da vi påtænker at gifte os og bruge kærestens mellemnavn som efternavn. 

Anmeld

25. april 2014

Louisejulia

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

Emma-sophie vibholm Jørgensen kommer vores til at hedde  

Anmeld

26. april 2014

Dot D

Marts<3 skriver:

Min søn har Danmarks længste navn 2 fornavne mit mellemnavn, sin fars mellemnavn og mit efternavn...

Bare af ren nysgerrighed.... Kan alle de navne godt være på sygesikringskortet???

Anmeld

26. april 2014

Bertris

Vores pige har fire navne.

Lilli til fornavn, som mellemnavn det efternavn jeg er døbt, for at "ære" min afdøde farfar som er den mand jeg har elsket højst i hele mit liv, mit efternavn jeg har fået efter min mors mand, som har været som en far for mig, til efternavn har hun min kærestes efternavn, da jeg forventer jeg en også får det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.