Hvor mange navne har jeres børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.654 visninger
67 svar
8 synes godt om
24. april 2014

Pigent

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2014

twinny

Celino og Gabriel Bocatius.  Så de har to, jeg ville gerne have haft de havde 3. Men deres far synes ikke de skulle have hans mellemnavn som er Emmanuil.  Men han synes nu at det ville være fint. Så det skal på deres navne på et tidspunkt. 

Anmeld

24. april 2014

Frk.S

Freja har 4 navne.

Ud over Freja hedder hun Johanne efter hendes afdøde oldemor (min mands farmor), som hun desværre ikke nåede at møde, men som betød rigtig meget for både min mand og jeg. 

Derudover har hun mit mellemnavn og mandens efternavn (som nu er mellemnavn og efternavn for os alle, efter vi er blevet gift).

Anmeld

24. april 2014

Dr. House

Pigent skriver:

Hvor mange navne har jeres børn og hvis i har lyst må i gerne fortælle deres navne? Her tænker jeg fornavn, mellemnavn og efternavn

Det her er kun for sjov, da jeg selv går og leger lidt med tanken om hvor mange navne mine børn skal have når den dag kommer

Et fornavn og et efternavn. 

Anmeld

24. april 2014

Isabella_mor

Tre. Fornavn, mellemnavn og efternavn  

Anmeld

24. april 2014

Maja_4000

3. Fornavn, mit mellemnavn og fars efternavn

Anmeld

24. april 2014

L&V

Vores unger har et fornavn mit mellemnavn og mandens efternavn

Anmeld

24. april 2014

Papillon

Vores pige får fire navne

Hendes fornavn er meget kort, og så lyder det bare godt med mellemnavnet (pigenavn). Vi er ikke gift og vil derfor gerne have, at hun har navn fra begge forældre. Det er så blevet til mit mellemnavn (efternavns-agtigt) og fars efternavn. Bliver vi en dag gift, tager jeg hans efternavn, og så må han selv bestemme, om han vil have mit mellemnavn - hvis reglerne altså tillader det

Det lyder måske lidt kringlet, men kan ikke forklare bedre, når jeg ikke ønsker at røbe, hvem vi er

Anmeld

24. april 2014

Pcokate

Pigent skriver:

4, 1 fornavn, 2 mellemnavne og 1 efternavn. Det ene mellemnavn er slægtsbaseret

Kris Ethan Dier Hattinga 

Anmeld

24. april 2014

lineog4

Et fornavn og et efternavn, kort fornavn: Dina, Lia, Liam og Linus og et forholdsvist kort efternavn på 5 bogstaver, så de skal ikke lære at skrive så meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.