Er jeg for pylret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

modesty

Sagen er den vi er blevet inviteret til min kusines konfirmation her til maj måned. Til den tid vil vores dreng være 7,5 mdr og han er kun blevet passet en enkel gang i nogen timer.

Men den her konfirmation er på Lolland vi bor i København, og den er børnefri. Er jeg så pylret fordi jeg siger nej til at tage med da det er alt for langt væk med hensyn til når vi skal hente igen? Eller hvis der sker et eller andet, det tager jo halvanden time og komme hjem igen.

Nej, jeg synes bestemt ikke at du er for pyldret. Jeg havde helt klart takket nej. Både fordi jeg ammede, men også fordi jeg slet ikke syntes at min søn skulle være uden sine forældre så lang tid som så lille.

Og man skal IKKE tage børneråd fra folk der ikke selv har børn - de aner ikke hvad de snakker om. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Frk.S

MiichellaMalou skriver:

Vil faktisk ikke have ham med. Da jeg ved de bliver sprit stive meget hurtig, men de forstår det bare ikke .

Ha ha ok, ja det kan jeg godt forstå så.
Det troede jeg ikke man blev til en konfirmation.

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Frk.S skriver:

Ha ha ok, ja det kan jeg godt forstå så.
Det troede jeg ikke man blev til en konfirmation.

Hele min fars familie er alkoholiker. Så de ville være sprit stive selv til en barnedåb

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

modesty skriver:

Nej, jeg synes bestemt ikke at du er for pyldret. Jeg havde helt klart takket nej. Både fordi jeg ammede, men også fordi jeg slet ikke syntes at min søn skulle være uden sine forældre så lang tid som så lille.

Taak det rart og vide jeg ikke er for pylret
Nu ammer jeg dog ikke men synes stadig det ville være svært da han kun er blevet passet 1 gang

Anmeld

3. april 2014

et-ønske

MiichellaMalou skriver:

Det fordi de alle sammen vil drik.
Sådan er det altid :/ også derfor det passer mig også fint at det er børnefri for så har jeg en god undskyldning for ikke at komme men er bare heller ikke vild med tanken om han skal passes så længe når han aldrig har prøvet det før og vi er så langt væk

Drikke???? er det ikke en konfirmation??? Shit mand sådan en konfi har jeg aldrig været til

Anmeld

3. april 2014

Dinsen

Så skulle det nok være mig idet det er min kusine.
Men jeg er heller ikke klar til at være så langt og længe væk fra min søn og slet ikke når det er samme måned han starter i dagpleje og jeg starter i skole

kan sagtens forstå dig, så syntes bestemt ikke du er plyndret.

Syntes faktisk svaret ligger i det du selv har skrevet her.

følg dig hjerte, mærk efter og gør hvad der passer jer bedst.

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

et-ønske skriver:

Drikke???? er det ikke en konfirmation??? Shit mand sådan en konfi har jeg aldrig været til

Jeps de ville selv gøre det til en barnedåb. Men hele bundet er stort set også alkoholiker

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Dinsen skriver:

kan sagtens forstå dig, så syntes bestemt ikke du er plyndret.

Syntes faktisk svaret ligger i det du selv har skrevet her.

følg dig hjerte, mærk efter og gør hvad der passer jer bedst.

Taak.
Ja det bliver nok til vi bliver hjemme

Anmeld

3. april 2014

tarkoflen

MiichellaMalou skriver:

Nemlig taak
Jeg ville heller ikke have ham med da de bliver stive meget hurtigt, men vil heller ikke have ham passet da det kun er sket 1 gang

Når jeg læser din tråd har du for længe siden taget beslutningen og den skal du følge

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

tarkoflen skriver:

Når jeg læser din tråd har du for længe siden taget beslutningen og den skal du følge

Ja sagde allerede fra start af jeg ikke havde lyst. Da de drikker som jeg ved ikke hvad og ved det ender i skænderier, og det vil jeg ikke tage min søn med til, men det er endnu nemmere og sige nej nu hvor den også er børnefri synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.