Er jeg for pylret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Sagen er den vi er blevet inviteret til min kusines konfirmation her til maj måned. Til den tid vil vores dreng være 7,5 mdr og han er kun blevet passet en enkel gang i nogen timer.

Men den her konfirmation er på Lolland vi bor i København, og den er børnefri. Er jeg så pylret fordi jeg siger nej til at tage med da det er alt for langt væk med hensyn til når vi skal hente igen? Eller hvis der sker et eller andet, det tager jo halvanden time og komme hjem igen.

Jeg synes du er for pylret, men et eller andet sted forstår jeg dig godt.. Dog havde Anthon været passet en hel dag + nat hos bedsterne da han var den alder, fordi vi var til bryllup..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

AnthonsMor skriver:

Jeg synes du er for pylret, men et eller andet sted forstår jeg dig godt.. Dog havde Anthon været passet en hel dag + nat hos bedsterne da han var den alder, fordi vi var til bryllup..

Det skal Marcus også til august. Men alligevel er vi ikke længere væk end det tager 20 minutter og komme hvis der er noget.

Og det også lige 14 dage efter han er startet i dagpleje og jeg er startet i skole. Så han er jo næsten også kun lige blevet vant til at være væk fra mig.
Også er han kun blevet passet 1 gang.

Anmeld

3. april 2014

Clisolka

MiichellaMalou skriver:

Sagen er den vi er blevet inviteret til min kusines konfirmation her til maj måned. Til den tid vil vores dreng være 7,5 mdr og han er kun blevet passet en enkel gang i nogen timer.

Men den her konfirmation er på Lolland vi bor i København, og den er børnefri. Er jeg så pylret fordi jeg siger nej til at tage med da det er alt for langt væk med hensyn til når vi skal hente igen? Eller hvis der sker et eller andet, det tager jo halvanden time og komme hjem igen.

Nej, jeg synes ikke du er pylret 

Jeg ville ikke selv tage afsted, når han ikke er ældre - og der er lang vej imellem jer 

Følg dit hjerte 

Anmeld

3. april 2014

tarkoflen

MiichellaMalou skriver:

Ja sagde allerede fra start af jeg ikke havde lyst. Da de drikker som jeg ved ikke hvad og ved det ender i skænderier, og det vil jeg ikke tage min søn med til, men det er endnu nemmere og sige nej nu hvor den også er børnefri synes jeg.

Rigtig god plan og det er altid bedst at lytte til sin mave, den har altid ret sig du ellers tak med god ro i sindet

Anmeld

4. april 2014

Bertris

Jeg forstår dig godt
- Jeg skulle til konfirmation hvor vores datter også var temmelig lille, det endte med at hun blev passet af mormor som boede tæt på, men så var det også let at komme hvis der var noget.
Især når man tænker på du ikke har haft ham passet andet end en gang før er det naturligt ikke at have lyst til "bare" at efterlade ham også tage afsted.
Hvis det er meget tæt familie kan du evt snakke med dem om de kan lave en undtagelse nu når han stadig er så lille?
Gjorde vi ved et bryllup vi skulle til i sommer

- havde ikke set det med drikkeriet da jeg skrev indlægget ^^

Ville jeg heller aldrig tage mit barn med til

Anmeld

4. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Babymor1013 skriver:

Nej, jeg synes ikke du er pylret 

Jeg ville ikke selv tage afsted, når han ikke er ældre - og der er lang vej imellem jer 

Følg dit hjerte 

Taak
Men det da dejligt at vide men ikke er den eneste

Anmeld

4. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Bertris skriver:

Jeg forstår dig godt
- Jeg skulle til konfirmation hvor vores datter også var temmelig lille, det endte med at hun blev passet af mormor som boede tæt på, men så var det også let at komme hvis der var noget.
Især når man tænker på du ikke har haft ham passet andet end en gang før er det naturligt ikke at have lyst til "bare" at efterlade ham også tage afsted.
Hvis det er meget tæt familie kan du evt snakke med dem om de kan lave en undtagelse nu når han stadig er så lille?
Gjorde vi ved et bryllup vi skulle til i sommer

- havde ikke set det med drikkeriet da jeg skrev indlægget ^^

Ville jeg heller aldrig tage mit barn med til

Det er slet ikke tæt familie det er første gang vi overhovedet er blevet inviteret med til sådan noget. Fra den side.

Anmeld

4. april 2014

AnthonsMor

MiichellaMalou skriver:

Det skal Marcus også til august. Men alligevel er vi ikke længere væk end det tager 20 minutter og komme hvis der er noget.

Og det også lige 14 dage efter han er startet i dagpleje og jeg er startet i skole. Så han er jo næsten også kun lige blevet vant til at være væk fra mig.
Også er han kun blevet passet 1 gang.

Jeg forstår dig også godt, når han ikke har været passet før..

Anthon var jo kun 4 måneder da han overnattede hos sin farmor, fordi vi skulle til bryllup..

Så jeg blev "vænnet" til det hurtigt, men sad også tit med min telefon for at være sikker på hun ikke havde ringet eller skrevet eller noget

Anmeld

4. april 2014

merethe

Profilbillede for merethe
MiichellaMalou skriver:

Nej du er ikke for pyldret, du lyder til at være en ansvarlig og fornuftig mor som kender sit barn bedst. 

Jeg synes til gengæld at det er underligt, at så små børn ikke må komme med til en fest.

Anmeld

4. april 2014

MorTilEn2013Dreng

merethe skriver:

Nej du er ikke for pyldret, du lyder til at være en ansvarlig og fornuftig mor som kender sit barn bedst. 

Jeg synes til gengæld at det er underligt, at så små børn ikke må komme med til en fest.

Det er fordi de vil drikke sig skide fulde hele den familie tænker næsten ikke på andet end øl og sprut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.