Er jeg for pylret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

FrkAnonym93

MiichellaMalou skriver:

Sagen er den vi er blevet inviteret til min kusines konfirmation her til maj måned. Til den tid vil vores dreng være 7,5 mdr og han er kun blevet passet en enkel gang i nogen timer.

Men den her konfirmation er på Lolland vi bor i København, og den er børnefri. Er jeg så pylret fordi jeg siger nej til at tage med da det er alt for langt væk med hensyn til når vi skal hente igen? Eller hvis der sker et eller andet, det tager jo halvanden time og komme hjem igen.

Jeg tror ikke, at jeg var taget med min søn er 4 måneder og er kun blevet passet i få timer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mariekjellerup90 skriver:

Jeg ville tage med men kan godt forstå dig hvis det er dit første barn..  

Er min første og han er kun blevet passet en enkel gang i nogen timer. Det her er jo en hel dag og aften

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Mettefpigen skriver:

Det er forskelligt fra person til person... men jeg var taget med :-) men nu er bassen også blevet passet fra han var 1 måned gammel og da tog det 1, 5 time hver vej...

Her er han kun blevet passet engang i nogen timer hvor det kun vil tag os er kvarter og hente

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

RGN skriver:

Jeg synes ikke du er pylret, da jeg godt kan forstå dine tanker og følelser, men jeg var taget med. 

Min søster synes bare jeg er pylret. (Hun har ingen børn)
Men lige den måned starter han i dagpleje og jeg i skole. Så synes jeg ikke det er så optimalt og få ham passet 15 dage efter start.

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Sandra Norit skriver:

Jeg havde sagt nej, men det er vel op til en selv hvorvidt man har lyst. 

Ja. Synes bare det er for langt og vi skal også have ham passet til august og lige maj måned er der hvor der sker to store ting på engang han starter i dagpleje og mig i skole

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Albertsen92 skriver:

Jeg ville heller ikke gøre det overhovedet ingen tvivl

Så ikke du er pylret, følg dit hjerte  

Dejligt jeg ikke er den eneste

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

lineog4 skriver:

Ingen af mine børn er blevet passet så tidligt i længere tid af andre end mig selv og farmand. Jeg tror jeg ville finde ud af om der var en mulighed for at tage ham med til festen, eller måske tage ham med til Lolland og få en babysitter der så du kan komme til ham på nul komma fem....

Og kunne det ikke lykkes ville jeg blive hjemme. 

Ja der er desværre ingen på Lolland der kan passe ham. Men synes også det er for længe og for langt væk når han er så lille og lige startet i dagpleje og jeg i skole. Og han er kun blevet passet engang.

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

SandraXOXO skriver:

Jeg har meldt fra til lign ting netop fordi sådan en lille en ikke skal passes. Så jeg ville selvfølgelig ikke ta afsted.

Præcis og synes også jeg allerede har givet mig med han skal passes til august når vi skal til bryllup men det er også meget tættere på, og vi kan være hos ham inden en halv time. Og der er han så også 11 mdr

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

2721 skriver:

Jeg havde også meldt fra, synes ikke du er pylret

Dejligt det ikke bare er mig

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

serinasmor skriver:

Personligt var jeg nok taget afsted ...

Men du skal gøre det du har det bedst med - hvad med det evt kun er den ene af jer der tager afsted?

Så skulle det nok være mig idet det er min kusine.
Men jeg er heller ikke klar til at være så langt og længe væk fra min søn og slet ikke når det er samme måned han starter i dagpleje og jeg starter i skole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.