Er jeg for pylret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2014

Trekløver(:

Jeg var ikke taget afsted. Så du er ikke pyldret syntes jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

M_V skriver:

Jeg var ikke taget afsted. Så du er ikke pyldret syntes jeg

Er jeg ihvertfald glad for

Anmeld

3. april 2014

tarkoflen

Jeg havde nok taget bedsteforældrene eller hvem der skulle passe med og så have dem på et hotelværelse tæt på.

Hvis det ikke er en mulighed havde jeg også takket nej.

Anmeld

3. april 2014

Dr. House

Sagen er den vi er blevet inviteret til min kusines konfirmation her til maj måned. Til den tid vil vores dreng være 7,5 mdr og han er kun blevet passet en enkel gang i nogen timer.

Men den her konfirmation er på Lolland vi bor i København, og den er børnefri. Er jeg så pylret fordi jeg siger nej til at tage med da det er alt for langt væk med hensyn til når vi skal hente igen? Eller hvis der sker et eller andet, det tager jo halvanden time og komme hjem igen.

Slet ikke. Jeg havde heller ikke gjort det.

Vores er 3 år og jeg har aflyst ved en 50 års fødselsdag fordi jeg ikke vil have ham passet så længe.

Hver familie har sin egen mening og måde at gøre tingene, tror også det kommer meget an på barnet og hvad det er vant til. 

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

tarkoflen skriver:

Jeg havde nok taget bedsteforældrene eller hvem der skulle passe med og så have dem på et hotelværelse tæt på.

Hvis det ikke er en mulighed havde jeg også takket nej.

Ja det er ingen mulighed.

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Dr. House skriver:

Slet ikke. Jeg havde heller ikke gjort det.

Vores er 3 år og jeg har aflyst ved en 50 års fødselsdag fordi jeg ikke vil have ham passet så længe.

Hver familie har sin egen mening og måde at gøre tingene, tror også det kommer meget an på barnet og hvad det er vant til. 

Jeg synes også bare han er meget lille og blive passet for så længe af gangen når han kun er blevet passet 1 gang før. Og han skal passes en hel dag og aften til august hvor han dog er 11 mdr.
Men i maj måned er også lige der hvor han lige er startet i dagpleje og jeg er startet i skole

Anmeld

3. april 2014

Dr. House

MiichellaMalou skriver:

Jeg synes også bare han er meget lille og blive passet for så længe af gangen når han kun er blevet passet 1 gang før. Og han skal passes en hel dag og aften til august hvor han dog er 11 mdr.
Men i maj måned er også lige der hvor han lige er startet i dagpleje og jeg er startet i skole

Det er også langt tid for sådan et lille nummer der kun har prøvet det en gang. Man ved jo ikke helt hvordan han reagere, og i kan jo ikke "bare" lige komme og hente ham med det samme hvis der sker noget.

Du er i hvert fald ikke pylret. 

Anmeld

3. april 2014

tarkoflen

MiichellaMalou skriver:

Ja det er ingen mulighed.

Hvis det ikke er en mulighed så var jeg blevet hjemme. Medmindre du ikke ammer, så ville jeg overveje selv at tage afsted og lade farmand hygge med baby.

Men jeg synes ikke du er pylleret hvis du bliver hjemme!

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Dr. House skriver:

Det er også langt tid for sådan et lille nummer der kun har prøvet det en gang. Man ved jo ikke helt hvordan han reagere, og i kan jo ikke "bare" lige komme og hente ham med det samme hvis der sker noget.

Du er i hvert fald ikke pylret. 

Lige præcis min tanke.
Ja det gik fint første gang men der kunne vi komme med det samme. Kan vi bare ikke der.
Men jeg er glad for jeg ikke er for pylret med det

Anmeld

3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

tarkoflen skriver:

Hvis det ikke er en mulighed så var jeg blevet hjemme. Medmindre du ikke ammer, så ville jeg overveje selv at tage afsted og lade farmand hygge med baby.

Men jeg synes ikke du er pylleret hvis du bliver hjemme!

Ammer ikke.
Men jeg tror også det har meget at gøre med jeg heller ikke er klar til at skulle være så langt væk fra ham. Og så længe, også er det også lige den mdr med dagpleje start og skole start

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.