Er jeg for pylret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.899 visninger
59 svar
21 synes godt om
3. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Sagen er den vi er blevet inviteret til min kusines konfirmation her til maj måned. Til den tid vil vores dreng være 7,5 mdr og han er kun blevet passet en enkel gang i nogen timer.

Men den her konfirmation er på Lolland vi bor i København, og den er børnefri. Er jeg så pylret fordi jeg siger nej til at tage med da det er alt for langt væk med hensyn til når vi skal hente igen? Eller hvis der sker et eller andet, det tager jo halvanden time og komme hjem igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Mariekjellerup90

MiichellaMalou skriver:

Sagen er den vi er blevet inviteret til min kusines konfirmation her til maj måned. Til den tid vil vores dreng være 7,5 mdr og han er kun blevet passet en enkel gang i nogen timer.

Men den her konfirmation er på Lolland vi bor i København, og den er børnefri. Er jeg så pylret fordi jeg siger nej til at tage med da det er alt for langt væk med hensyn til når vi skal hente igen? Eller hvis der sker et eller andet, det tager jo halvanden time og komme hjem igen.

Jeg ville tage med men kan godt forstå dig hvis det er dit første barn..  

Anmeld

3. april 2014

Mettefpigen

Det er forskelligt fra person til person... men jeg var taget med :-) men nu er bassen også blevet passet fra han var 1 måned gammel og da tog det 1, 5 time hver vej...

Anmeld

3. april 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes ikke du er pylret, da jeg godt kan forstå dine tanker og følelser, men jeg var taget med. 

Anmeld

3. april 2014

Anonymo

MiichellaMalou skriver:

Jeg havde sagt nej, men det er vel op til en selv hvorvidt man har lyst. 

Anmeld

3. april 2014

Albertsen92

Jeg ville heller ikke gøre det overhovedet ingen tvivl

Så ikke du er pylret, følg dit hjerte  

Anmeld

3. april 2014

lineog4

Ingen af mine børn er blevet passet så tidligt i længere tid af andre end mig selv og farmand. Jeg tror jeg ville finde ud af om der var en mulighed for at tage ham med til festen, eller måske tage ham med til Lolland og få en babysitter der så du kan komme til ham på nul komma fem....

Og kunne det ikke lykkes ville jeg blive hjemme. 

Anmeld

3. april 2014

SandraXOXO

Jeg har meldt fra til lign ting netop fordi sådan en lille en ikke skal passes. Så jeg ville selvfølgelig ikke ta afsted.

Anmeld

3. april 2014

2721

Jeg havde også meldt fra, synes ikke du er pylret

Anmeld

3. april 2014

serinasmor

MiichellaMalou skriver:

Personligt var jeg nok taget afsted ...

Men du skal gøre det du har det bedst med - hvad med det evt kun er den ene af jer der tager afsted?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.