Hvor meget tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

LinLin

Mom skriver:

Det var ikke sådan jeg læste din sætning. Jeg læste din sætning som, hvis man arbejder fuldtid så sætter man sit arbejde højere end sine børn/familie, som en bred generalisering. Sorry, at jeg så opfattede det forkert, jeg læste ikke, at du ville føle du satte dit arbede over din børn/familie hvis du arbejder fuldtid..

My bad...

Helt ok - kunne måske have skrevet det anderledes!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Mom

Profilbillede for Mom
LinLin skriver:

Helt ok - kunne måske have skrevet det anderledes!

Det er altid svært at debattere på skrift syntes jeg

Anmeld

31. marts 2014

Muffinmus

Mjø. Kigger ærligt talt ikke på hvad jeg får før skat...det er ikke rigtigt interessant for mg, vil bare vide hvad der står på bundlinjen. Men 37 timers job som overkonstabel i Forsvaret hav mig sidste år 225.000 før skat. I år kun 189.000 fordi jeg ikke får mit tillæg på 1100 kr da jeg er under uddannelse lige nu. Så ret sørgeligt for et fuldtids job hvor man potentielt skal kæmpe for fædrelandet..om ikke andet så fro andre lande end sit eget lige nu får jeg ca 12.000 udbetalt om måneden.

Anmeld

31. marts 2014

Mom

Profilbillede for Mom
MariaE skriver:

Mjø. Kigger ærligt talt ikke på hvad jeg får før skat...det er ikke rigtigt interessant for mg, vil bare vide hvad der står på bundlinjen. Men 37 timers job som overkonstabel i Forsvaret hav mig sidste år 225.000 før skat. I år kun 189.000 fordi jeg ikke får mit tillæg på 1100 kr da jeg er under uddannelse lige nu. Så ret sørgeligt for et fuldtids job hvor man potentielt skal kæmpe for fædrelandet..om ikke andet så fro andre lande end sit eget lige nu får jeg ca 12.000 udbetalt om måneden.

Hvis du tjener 189.000 årligt før skat, så er det kun 15.800 ca. før om skat om mdr., men så må du have et højt fradrag hvis du kan få 12.000 kr udbetalt

Anmeld

31. marts 2014

Fru Hansen

Jeg er kommunalt ansat dagplejer.

Jeg får 23.000 før skat for 48! timers arbejdsuge.

Dertil har jeg så mit dagplejefradrag som betyder at jeg får en forholdsvis høj udbetaling på omkring 18.000 efter skat.

Dog skal jeg betale en del driftomkostninger for dagplejen af de 18.000 så de rækker ikke så langt når det kommer til stykket og dertil sat i forhold til den lange arbejdsuge. Jeg har heldigvis ikke gået ind i faget med en forventning om at blive rig Men fordi jeg elsker det og det harmonerer godt med mit eget familieliv

Driftomkostninger kan f.eks. være kost, strøm, vand, varme, busbilletter og en masse småting som ekstra toiletpapir, skraldeposer, rengøringsmidler mm. Dertil er også at der slides en del på hjemmet og møblement. går opvaskeren i stykker eller slides der hul på gulvtæpperne skal jeg selv betale. forsikring betaler jeg også selv. børnene er ikke forsikrede af dagplejen.

Anmeld

31. marts 2014

klmf

Får 22.500 i grundløn på fuld tid plus tillæg for aften, weekend og nat. Ender i 25 something brutto. Synes det er ALT for lidt taget i betragtning det ansvar der følger med som sygeplejerske på intensiv!:-(

Anmeld

1. april 2014

TrineMine86

Jeg får ca omkring de 22.000 for 30 timer i blandede vagter - er sygeplejerske.. 

Anmeld

1. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Twinkle little star skriver:

Offentlig ansat.. Nårh nej. Studerende lidt endnu = su 

Jeg er uddannet pædagog næste sommer, og lønnen kommer an op om jeg vil arbejde i det offentlige eller i det private...  Nogen der evt ved hvad startlønnen for en pæd er? 

Fandt dette på bupl: 

Gældende for 2014: 

grundløn: mellem 23.563 - 24.662kr 

dagpenge (dimmitendsats): 14.470kr

Anmeld

1. april 2014

Tip!

mor:) skriver:

Fandt dette på bupl: 

Gældende for 2014: 

grundløn: mellem 23.563 - 24.662kr 

dagpenge (dimmitendsats): 14.470kr

Tak.. 

Har set andre steder at lønnen er lavere i Jylland...  Ned til de 19.000 før skat som ny uddannet... 

Anmeld

1. april 2014

Misscbn

Mom skriver:

Halløj

Ja altså hvis I vil dele sådan en oplysning..

Mere specifikt, savner jeg info om hvad assistenter (kontor), som også sagsbehandler måske halvdelen af tiden..

Har været til lønforhandling, og fået en god portion... Men tænker da jeg vil søge igen til næste år, så mangler lidt sammenligningsgrundlag..

Min løn efter stigning er omkring 29.000 kr. (Fuldtidsstilling, indenfor det offentlige).

jeg er uddannet på kontor med speciale i administration

Har en Ok løn, på omkring 25-30.000 og kan ske der er mere og så har 8% fra arb i pension og bet selv 4%

Har barn sygedage, flekstid og meget mere

Jeg klager ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.