Hvor meget tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

A.n.onym.

Mom skriver:

Tak

Tænkte også at folk i det private nok er lidt bedre lønnet

Ja jeg klager ikke ;-) min løn  ift det jeg laver ER høj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Mom skriver:

Halløj

Ja altså hvis I vil dele sådan en oplysning..

Mere specifikt, savner jeg info om hvad assistenter (kontor), som også sagsbehandler måske halvdelen af tiden..

Har været til lønforhandling, og fået en god portion... Men tænker da jeg vil søge igen til næste år, så mangler lidt sammenligningsgrundlag..

Min løn efter stigning er omkring 29.000 kr. (Fuldtidsstilling, indenfor det offentlige).

Jeg er pædagog på 30 timer/u og jeg får ca 19.700 (+pension)

/ Taco78 

Anmeld

31. marts 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Taco78 skriver:

Jeg er pædagog på 30 timer/u og jeg får ca 19.700 (+pension)

Det er vel en ok løn?

Anmeld

31. marts 2014

et-ønske

Mom skriver:

Har du aldrig bedt om lønforhandling?

Hos os kommer det ikke af sig selv, men vi kan bede om det 1 gang om året...

Tak fordi du delte

Vi får bare at vide at sådan noget som lønforhandling ikke er noget vi har....

Men fedt for dig har overvejet at vende tilbage til det offentlige

Anmeld

31. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg synes ikke, at man kan samligne løn uden, at man også samligner pension, goder mv.

Man kan f.eks. få 35.000 kr. i løn, 5% i pension, 1 dag barn syg, 5 ugers ferie og arbejder 37 + frokost.

og

Man kan f.eks. få 30.000 kr. i løn, 15% i pension, 2 barn syg, 6 ugers ferie og arbejder 37 timer incl. frokost.

Hvis man begynder, at regne timelønnen ud, så får man faktisk en højere timeløn på 30.000 kr, da der er mange flere goder. Bare det at man har betalt frokost gør en forskel på ca. 10 timer om måneden.

Men kig evt. på din fagforeninges hjemmeside, der kan man som regel se, hvad gennemsnitslønnen er for ens arbejdsområde.

Anmeld

31. marts 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Mom skriver:

Det er vel en ok løn?

Ja, det er såmen ok
Jeg ved faktisk ikke engang, hvad jeg ville få med 37 t/u… Jeg har altid været på 30 t/u

/ Taco78 

Anmeld

31. marts 2014

FrkGranger

Mom skriver:

Det er vel en ok løn?

Ved ikke om jeg vil kalde det en god løn.

Er selv pædagog og tjener ca det samme er kommunal ansat, på en special skole og få ca det samme.

Men betaler også tit for nyt tøj, når det bliver revet i stykker af børnene.

Men vil ikke bytte mit arbejde for noget andet, så jeg syntes jeg er lønnet på en anden måde. :-)

Har tidligere arbejdet i fakta uuddannet til mindste lønnen 30 t/ugen og det gav ca 16000 + pension, så ja det jo bedre end hvad nogen tjener 

Anmeld

31. marts 2014

Mom

Profilbillede for Mom
MoarHvidovre skriver:

Jeg synes ikke, at man kan samligne løn uden, at man også samligner pension, goder mv.

Man kan f.eks. få 35.000 kr. i løn, 5% i pension, 1 dag barn syg, 5 ugers ferie og arbejder 37 + frokost.

og

Man kan f.eks. få 30.000 kr. i løn, 15% i pension, 2 barn syg, 6 ugers ferie og arbejder 37 timer incl. frokost.

Hvis man begynder, at regne timelønnen ud, så får man faktisk en højere timeløn på 30.000 kr, da der er mange flere goder. Bare det at man har betalt frokost gør en forskel på ca. 10 timer om måneden.

Men kig evt. på din fagforeninges hjemmeside, der kan man som regel se, hvad gennemsnitslønnen er for ens arbejdsområde.

Men derfor kan man vel godt spørge?

Indtil videre har en del da haft lyst til at dele...

Og jeg bliver ikke klogere af min fagforenings hjemmeside, da jeg sidder i en blandet stilling, så derfor spurgte jeg herinde..

Anmeld

31. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mom skriver:

Men derfor kan man vel godt spørge?

Indtil videre har en del da haft lyst til at dele...

Og jeg bliver ikke klogere af min fagforenings hjemmeside, da jeg sidder i en blandet stilling, så derfor spurgte jeg herinde..

Selvfølgelig kan man det. Men må får ikke et reelt billede, hvis dem som svarer ikke oplyser, hvad de ellers får udover lønnen

Anmeld

31. marts 2014

LinLin

Mener det er knapt 23000 kr for 33 t pæd.stilling.
Har 1/2 times betalt pause hver dag jeg har 6 timer eller mere....

5 ugers ferie og fem feriefridage.
2 omsorgsdage pr barn/år til og med året de fylder 7.
Barns 1. Og 2. Sygedag....

Til september har jeg været ansat i seks år og går op i løn - ved ikke hvor meget det er

Jeg vil ikke arbejde mere end det - faktisk vil jeg gerne gå ned i tid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.