Hvor meget tjener I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

Tip!

mor:) skriver:

Også som fuldtidsansat? 

Ja det synes jeg at have læst et sted...  Håber da at der findes et job til mig næste sommer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Twinkle little star skriver:

Ja det synes jeg at have læst et sted...  Håber da at der findes et job til mig næste sommer.. 

Wow det er lavt

Mon ikke. Der er heldigvis god tid 

Anmeld

1. april 2014

Tip!

mor:) skriver:

Wow det er lavt

Mon ikke. Der er heldigvis god tid 

Jeg håber hvert fald... Men mon ikke det nok skal lykkes ��

Anmeld

1. april 2014

Victoriasmor88

lotchen skriver:

Får 22.500 i grundløn på fuld tid plus tillæg for aften, weekend og nat. Ender i 25 something brutto. Synes det er ALT for lidt taget i betragtning det ansvar der følger med som sygeplejerske på intensiv!:-(

JEG ER SÅ ENIG!!!!!! 

Anmeld

1. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Twinkle little star skriver:

Jeg håber hvert fald... Men mon ikke det nok skal lykkes ��

Jo da

Anmeld

1. april 2014

klmf

Prinsesse2ben skriver:

JEG ER SÅ ENIG!!!!!! 

Fuld tid udgør ikke kun 37 timer, så er der efteruddannelse, faglig udvikling, studerende og arb.tidsplanlægning som man ikke får noget for. Tør snart ikke regne en timeløn ud:-\ Og vi står trods alt med folks liv og førlighed i hænderne....

Anmeld

1. april 2014

Victoriasmor88

lotchen skriver:

Fuld tid udgør ikke kun 37 timer, så er der efteruddannelse, faglig udvikling, studerende og arb.tidsplanlægning som man ikke får noget for. Tør snart ikke regne en timeløn ud:-\ Og vi står trods alt med folks liv og førlighed i hænderne....

Jeg har ca. 48 timer om ugen.. Altså grundet overarbejde. Det ansvar vi står med, lever vores løn slet ikke op til... Så trist!!!

Anmeld

1. april 2014

Loa

lotchen skriver:

En helt anden og laaaaaang debat, men der er vist ingen tvivl om at der er noget skruet forkert sammen i samfundet hvis man kan tjene mere ved at nusse papir end man kan ved at have med folks liv at gøre.... Dét fatter jeg ikke......
(Men ja det private kan vi "desværre" ikke styre mht ind i mellem urimelige høje lønninger)

Anmeld

1. april 2014

Carina:-)

En helt anden og laaaaaang debat, men der er vist ingen tvivl om at der er noget skruet forkert sammen i samfundet hvis man kan tjene mere ved at nusse papir end man kan ved at have med folks liv at gøre.... Dét fatter jeg ikke......
(Men ja det private kan vi "desværre" ikke styre mht ind i mellem urimelige høje lønninger)

Enig.

Om med nogen af de lave  lønninger jeg har set her i tråden,forstår jeg godt der er spekulationer i om det kan betale sig at arbejde 

Anmeld

2. april 2014

klmf

Loa skriver:

Det er ikke for at sige, at mit arbejde er vigtigere end andres, for alles job er væsentligt - for at blive i min verden, så kunne vi jo ikke undvære portører og rengøringen, så ville det hurtigt så grelt ud. Men som du siger, så virker det bare ikke rigtigt at står man med ansvaret for en andens liv så belønnes man ringere end kontorarbejde. Vores løn holdes jo også oppe af at vi skal arbejde både dag, aften, nat, weekend, ferier og helligdage. Jeg ville ikke have et andet arbejde, men jeg ville gerne aflønnes bedre og mere rimeligt ift. ansvar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.